October 9th, 2011

Izreen Azminda, pelakon wanita yang mula mencipta nama melalui drama Juvana, mengakui dia terkilan dengan Johan Asaari yang mula renggang dengannya sejak pelakon itu mula berlakon dengan Fasha Sandha untuk drama Cinta Elysa. Dia terasa kerana Johan bersikap dingin dan tidak endahkan dirinya sejak mula berlakon dalam drama itu. Apatah lagi bila keluar gambar-gambar dan kata-kata macam orang bercinta di Internet dalam artikel yang dikeluarkan oleh Utusan Malaysia.

Izreen berkata hubungan mereka tidaklah seserius ke tahap melangsungkan perkahwinan, tetapi katanya sejak berlakon dalam Juvana hubungan mereka sangat rapat.

Memang saya terasa dan terkilan dengan dia. Sebab dia bersikap dingin dan tidak endahkan saya sejak mula berlakon dalam drama itu. Tiba-tiba keluar pula gambar-gambar dan kata-kata macam orang bercinta di Internet. Mestilah saya terasa.

Advertisement

Kalau kawan kenapa nak terasa sangat? Atau memang suka dengan Johan?

Saya mengaku yang saya suka pada Johan. Dulu masa mula-mula bertemu, sumpah! Saya memang langsung tak suka dia. Tapi dia pandai berbual dan ambil hati sampai saya mula selesa dan suka pada dia. Saya percaya sesiapa pun akan tertarik dengan dia. Mungkin karakter dia memang begitu.

Layankan keseluruhan artikel ini dengan membaca gosip ini sepenuhnya.

Jadi apa masalahnya?

Kalau tak bercinta sekali pun, sebagai seorang sahabat yang rapat dengan dia, kenapa secara tiba-tiba dia berubah dan tak endahkan saya selepas terlibat dalam drama itu? Dulu hampir setiap hari dia akan menghubungi dan hantar khidmat pesanan ringkas (SMS) pada saya. Dulu cakap dengan saya lain, sekarang lain pula.

Apa yang pernah dia cakap pada Izreen?

Advertisement

Saya tak mahu dedahkan. Biarlah itu antara saya dan dia sahaja yang tahu kebenarannya.

Apa reaksi Izreen bila tengok gambar dan kata-kata ala cinta antara Johan dan Fasha di Tweeter?

Pada mulanya saya tak tahu pun. Kawan-kawan yang beritahu dan tunjuk. Bayangkan perasaan saya bila tengok tu semua. Memanglah kalau boleh saya tak mahu fikir sangat. Tapi kawan-kawan sekeliling bertanya macam-macam hal dan semuanya ditala pada saya. Mestilah saya tertekan. Nak jawab apa pun tak tahu. Iyalah sebab orang tahu kami sangat rapat.

Apakah Izreen anggap Johan mengkhianati hubungan kalian?

Kalau cakap pasal perasan, sebenarnya bercampur-baur. Rasa kecewa, rasa dipermainkan, rasa bodoh semua ada! Tak adalah, saya ni pun berlakon juga, tapi ada ke saya nak bergambar macam tu dan bagi ucapan-ucapan manja dalam Tweeter dengan pelakon lelaki lain?

Advertisement

Mungkin Johan tak biasa lagi dengan realiti drama dalam industri hiburan, mudah dipermain-mainkan. Apa komen Izreen?

Dia orang baru. Mungkin dia teruja dapat berlakon dengan seorang pelakon cantik. Saya masih ingat lagi, dulu masa mula-mula dia berlakon, nak bergambar dengan perempuan pun dia segan-segan. Ada sekali siap berdoa sebab terlalu gementar. Tapi betullah orang cakap. Manusia boleh berubah. Dia mungkin akan kata yang ia sekadar lakonan.

Apa nasihat pada Johan?

Saya harap dia tak berubah hanya kerana sudah semakin popular sekarang. Orang kata macam kejutan budayalah. Saya juga harap dia lebih berhati-hati dan pandai membawa diri. Lagi satu, saya sebenarnya tak berdendam dengan dia. Memang saya terkilan tapi itu bukan alasan untuk saya tidak bersikap profesional seandainya kami digandingkan lagi dalam projek drama seterusnya.

Eh, bagi kami Izreen pun boleh tahan cun juga. Kalau johan tak ada ramai lagi lelaki kacak lain yang mahu bercinta dengan Izreen, tak gitu? Izreen pun sudah semakin hot sejak berjaya melangsingkan badan.

Advertisement
September 12th, 2011

Serious cantik dan gorgeous sangat Fasha Sandha nie. Wife Abang Nara yang cun melecun tue pun mengakui kecantikan dia. Kalau dah di mata seorang perempuan pun cantik, inikan pula di mata seorang lelaki. Tak gitu?

fasha sandha

Untuk makluman, Fasha Sandha akan muncul dengan drama terbaru bersama Botak Juvana tidak lama lagi. 2 keping gambar Fasha Sandha yang gorgeous dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Advertisement

fasha sandha

fasha sandha

Advertisement

Advertisement
July 21st, 2011

botak juvana

Ala korang nie memang suka menggedik dengan Abang Nara kan? Mementang Abang Nara jarang kongsikan gambar artis-artis baru lelaki, korang buat-buat merajuk pulak. Abang Nara faham isi hati anda semua. Cuma susah sikit nak carik gambar-gambar artis lelaki di Malaysia ini. Mungkin kurang publisiti kot.

Tetapi demi memuaskan hati anda semua, Abang Nara nak sharekan profile dan gambar-gambar si Botak yang popular dengan drama Juvana baru-baru ini. Botak atau nama sebenarnya Johan Ariff Asari sememangnya berbakat di dalam lakonan. Cuba korang baca sikit profile dia kat bawah nie:-

Advertisement

Nama Sebenar: Johan Ariff Asari
Umur : 25 tahun (lahir pada tahun 1986)
Asal : Pulau Pinang
Pendidikan : Malacca High School. Diploma jurusan Kaunselin di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM). Johan pernah mendapat kelas pendidikan tahfiz selama 2 tahun di Batam dan Jambi, Indonesia.
Sifat : Kelakar, peramah dan suka merendahkan diri

Memang boleh buat menantu nie. Pernah belajar tahfiz lagi. Bagus-bagus. Inilah pelakon yang kita mahukan. Bukan kosong tetapi berilmu. Tak gitu? Layankan lagi beberapa keping gambar Botak Juvana dengan membaca entri ini sepenuhnya.

botak juvana

botak juvana

botak juvana

Advertisement

botak juvana

botak juvana

botak juvana

botak juvana

botak juvana

Advertisement

botak juvana

botak juvana

botak juvana

botak juvana

Advertisement