Written by AbangNara | May 11th, 2009

jehan miskin

Asyik-asyik layan gambar artis wanita Malaysia je mesti naik muak jugak kan? Jadi kali ini buat pembaca-pembaca blog wanita, kami paparkan gambar seorang pelakon yang tak akan kaya-kaya iaitu Jehan Miskin.

Sukar nak cakap sama ada Jehan Miskin ini memang hensem atau perasan hensem. Sekali tengok macam gigi dia agak jongang sikit. Dua kali tengok nampak macam lelaki Melayu terakhir pun ada gak.

Korang layan ajerlah 12 gambar-gambar Jehan Miskin dengan aksi perasan hensemnya. Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk lihat lagi gambar Jehan Miskin.