Written by AbangNara | May 29th, 2009

maizawati zainal

Terima kasih banyak-banyak kepada Bunga Teratai kerana telah memberikan info gambar Maizawati Zainal yang lebih jelas dan terang semasa di Wanita Hari Ini dalam ruangan komen.

Kongsi-kongsi maklumat sebeginilah yang kami mahukan daripada anda semua. Tanpa anda, siapalah kami ini. Bila tengok balik gambar isteri Akhil Hayy nie, nampak mata si Maiza nie kaler coklat. Warna asli ke pakai contact lens?

Oh ya, sebenarnya Maiza nie ada 6 orang anak. 2 orang dengan suami pertama dan 4 orang dengan Akhil Hayy. Mungkin Akhil tak puas hati kot dapat barang second hand. Sebab tue nak kat Waheeda. Fresh gitu ~~~

Untuk makluman, “Ustaz” Akhil Hayy cakap tunggu 2hb Jun nie untuk dengar penjelasan dari dia. Sama-samalah kita dengar penjelasan daripada pihak Akhil Hayy pulak.

Lagi gambar Maizawati Zainal dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | May 27th, 2009

gambar maizawati zainal

Cantik sungguh gambar Maizawati Zainal, isteri Akhil Hayy di Wanita Hari Ini semalam. Walaupun sudah beranak 2(kalau tak silap kami), bodynya masih maintain kurus dan muka pun boleh tahan lawa orangnya. Kata orang putih, a complete package la.

Kami dapat rasakan betapa sedihnya hidup Maizawati dan anak-anaknya apabila untuk tahun nie Akhill Hayy hanya balik ke rumah 3 kali sahaja. Kalau sekali balik duduk kat rumah seminggu bolehla kami terima tapi sayangnya balik tak sampai 5 jam pun. Kejam jugak kan?

Kalau benarlah kata Maiza yang Akhill Hayy berubah semenjak berkenalan dengan Waheeda 2 tahun yang lalu, wajarkah kita mengecop Waheeda sebagai pemusnah rumah tangga orang? Bukan nak buat tuduhan melulu, tapi dari apa yang diberitahu oleh isteri Akhill Hayy, nampak gayanya Waheeda nampaknya jadi orang ketiga dalam hal nie.

Yang peliknya, kenapa sampai sekarang Akhil Hayy tak bagi kenyataan berkenaan hal nie? Berani kerana benar Ustaz. Orang tak marah kat anda kalau anda cakap terus terang. Buatlah press conference, bagitau kat semua orang apa yang berlaku sebenarnya.

Lagi gambar Maizawati Zainal di Wanita Hari Ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 11th, 2009

Kesian betul kami tengok Waheeda nie. Jatuh cinta dengan Akhil Hayy tapi tak boleh nak kawin sebab Akhil Hayy tue laki orang. Bila dah kantoi keluar tengok wayang di tengah malam bersama Akhil Hayy, Waheeda pun bukak mulut ngaku yang dia suka gila-gila punya kat Akhil Hayy tue.

Dengar ceritanya siap dah datang rumah, jumpa bini Akhil Hayy. Mungkin nak mintak kebenaran jadi bini muda kot. Si Akhil Hayy nie pun satu, kalau dah suka tue bagitau jerlah bini yang kau nak tambah cawangan. Apa salahnya kalau berkemampuan.

Cian kat Waheeda tak dapat merasa belaian seorang lelaki bergelar suami walaupun umur dah makin lanjut. Moga-moga cepat ditemukan jodoh.

P.S: Tak gentleman langsung Akhil Hayy. Taknak ngaku hubungan dia ngan Waheeda. Mengaku ajerlah, bukan ramai sangat pun peminat anda. Tak jatuh pun saham.