November 20th, 2019

Michael Ang sememangnya dikenali sebagai seorang selebriti yang tidak segan dalam memberikan pendapat mengenai sesuatu perkara. Siapa yang kena ‘terjah’ dengan komen lantangnya itu kadang-kadang boleh berdarah telinga!

Terbaru, pengarah drama popular ‘Sweet Dreams’ itu telah menyelar gaya pakaian yang dikenakan oleh peserta Dewi Remaja 2019 yang kini sedang ditayangkan saban minggu di Astro RIA.

Ingatkan peserta sahaja yang ‘makan’ kritikan Michael ini, malahan jurugaya dan jurugambar yang bertugas untuk program ini turut terkena tempiasnya!

michael ang kritik fesyen pelik peserta dewi remaja 2019

Baginya, fesyen yang digayakan oleh peserta itu nampak caca marba dan tidak moden langsung.

michael ang kritik fesyen pelik peserta dewi remaja 2019

michael ang kritik fesyen pelik peserta dewi remaja 2019

Selain itu, dia mengutuk kemahiran jurugambar yang seperti tidak pandai mencari sudut gambar yang sesuai kerana sekumpulan orang turut termasuk sekali dalam sesi fotografi itu.

michael ang kritik fesyen pelik peserta dewi remaja 2019

Para netizen yang menonton rancangan realiti itu turut menghencap gaya pakaian yang dipakai oleh peserta Dewi Remaja 2019 tersebut. Bagi mereka, nampak tak stylish langsung apabila mereka bergaya seperti itu.

michael ang kritik fesyen pelik peserta dewi remaja 2019

michael ang kritik fesyen pelik peserta dewi remaja 2019

Nampak gayanya macam nak ikut rancangan ‘America’s Next Top Model’ tapi lain pula jadinya!

Sumber: Twitter

July 17th, 2013

Khabarnya, pasangan Izzue Islam dan Awin Nurin yang melangsungkan pernikahan 2 Jun lepas ialah pasangan yang romantis. Jadi, mungkin romantis ini yang ingin diabadikan dalan rancangan Romantika Raya yang bakal ditayangkan di Astro Ria tidak lama lagi.



Penggambaran bagi rancangan ini dijalankan di Thailand dan berkisar mengenai perjalanan mereka selama 4 hari. Izzue yang makin terkenal sejak berlakon dalam drama Sebenarnya Saya Isteri Dia yang disiarkan di Slot Zehra TV3 memang nampak romantik dalam set gambar ini, begitu juga dengan Awin Nurin yang juga pengurus kerjayanya.

Lagi empat gambar dengan membaca entri sepenuhnya. Kredit gambar Instagram CST Production.




October 10th, 2012

Sudah lumrah bila selebriti kacak mempunyai peminat, dan bukan perkara luar biasa bila ada di antara peminat-peminat ini yang merupakan peminat fanatik. Fanatik sehinggakan selebriti yang berlakon sebagai kekasih selebriti kacak tadi menjadi sasaran untuk dicemburui.

Begitulah yang terjadi pada Elfira Loy yang mengakui dirinya dicemburui peminat-peminat Randy, terutamanya yang masih muda, kepada Mangga Online.

Mereka macam jeles kerana sangat meminati Randy. Dalam komen-komen di laman sosial ada yang mengatakan tidak menyukai saya kerana mereka anggap Randy tu kekasih mereka. Saya faham situasi itu kerana mereka meminati Randy.

Saya tak kisah sebab bagi saya itu tandanya mereka sebenarnya menerima lakonan saya sehingga berasakan lakonan kami sebagai realiti.

Saya akui… saya sendiri meminati Randy dan tak missed menonton drama Cinta Kirana lakonnnya dulu. Tapi saya jatuh cinta pada wataknya bukan kepada Randy Pangalila.

Rasanya ramai yang setuju Randy dan Elfira mempunyai kimia tersendiri yang menyebabkan gandingan mereka seronok dan natural untuk ditonton.

Bagaimanapun, hasil tinjauan kami, tidak kurang juga peminat-peminat Indonesia yang mengagumi kecantikan Elfira yang dikatakan ada iras pelakon remaja Indonesia, Yasmine Wildblood.

nurulabma Ga cantik? Gila kaleeee. Sekali pandang gw liat dia kaya Yasmine Wildblood tauuu

Satu lagi perkara menarik tentang Elfira yang dia tidak kisah dikenali dengan imej kening tebal.

Saya tak naklah cukur kening sehingga halus macam orang lain. Ya.. saya ada juga trim sikit kat hujung-hujung tapi masih kekalkan ketebalannya. Tak kisahlah…

Sebenarnya peminat saya pun tak suka kalau saya nipiskan kening. Dulu pernah sebuah majalah touch up gambar saya sehingga nampak saya berkening halus, memang berubah muka saya dalam majalah itu. Ada peminat yang tak suka dan tanya balik.. di mana Elfira yang berkening tebal tu?

Daripada situ saya tahu, ada juga yang menyukai saya dengan kening tebal ini. Sebab itu saya tak kisah sangat. Lagipun ia memberi kelainan saya berbanding orang lain.

Macam itulah karakter orang yang yakin dengan diri sendiri dan patutlah dipuji. Elfira juga dikatakan tidak ada masa memikirkan tentang teman lelaki dan kini menuntut dalam jurusan komunikasi dan seni di sebuah kolej.

Untuk info, drama bersiri lakonan Elfira dan Randy akan bersiaran di Astro Ria mulai 8.30 malam, setiap Isnin mulai 29 Oktober ini. Tengok jangan tak tengok! Saksikan prebiu drama ini di sini:

Kredit gambar, Twitter Elfira Loy.

July 8th, 2012

Abang Nara ada satu persoalan untuk anda semua. Kalau anda bijak, sila nyatakan apakah persamaan Erra Fazira, Lisa Surihani dan Umie Aida?

mana hilangnya juwita

Tak tahu? Ok Abang Nara bagilah jawapannya kepada anda. Kesian pulak tengok muka sedih anda semua. Ada 4 jawapan kesemuanya iaitu:-

1. Ketiga-tiganya sudah berkahwin
2. Ketiga-tiganya cun melecun
3. Ketiga-tiganya sangat power berlakon

Dan jawapan keempat yang Abang Nara cari ialah………….(jeng jeng jeng)

mana hilangnya juwita

Ketiga-tiga pelakon ini akan muncul di dalam drama Mana Hilangnya Juwita yang turut menampilkan Zahiril Adzim, Azhan Rani dan ramai lagi. Kalau selama ini kita dihidangkan dengan cerita jiwang karat dan leleh, drama Mana Hilangnya Juwita ini menjanjikan sesuatu yang berbeza. Abang Nara sangat teruja dengan sinopsis drama yang bakal ditayangkan menerusi Astro Ria bermula 9 Julai ini tepat jam 10 malam.

mana hilangnya juwitaAbang Nara pasti semenjak dua menjak ini korang selalu dengar tentang kisah penculikan yang berlaku di negara kita nie kan? Kadang-kadang diculiknya supaya jadi pelacur, jadi peminta sedekah dan macam-macam lagilah. Dan di dalam drama Mana Hilangnya Juwita ini, Lisa Surihani yang berlakon sebagai Anggun datang dari kampung untuk mencari adiknya, Juwita yang telah gagal dihubungi beberapa hari. Sepanjang pencarian tersebut, Anggun bertemu dengan penuh pancaroba yang mampu membawanya ke kancah pelacuran dan dadah sekiranya tersilap langkah. Menarik kan?

Abang Nara dah lama berharap agar drama-drama Malaysia lari daripada tipikal kisah percintaan, kisah orang kaya bercinta dengan orang miskin dan kisah sembang business juta-juta. Akhirnya harapan Abang Nara tercapai jua dengan kemunculan drama Mana Hilangnya Juwita Ini. Tak sabar rasanya nak menunggu 9 Julai ini untuk tayangan episod pertama di Astro Ria jam 10 malam. Confirm meletup dan awesome punyalah!!!