Written by AbangNara | December 23rd, 2010

uncle seekers

Pejam celik pejam celik tinggal lebih kurang 8 hari lagi sahaja tahun 2011 akan tiba. Jadi apakah artikel-artikel sepanjang tahun 2010 yang paling banyak dilihat oleh pembaca BeautifulNara? Kami sajikan kepada anda top 10 artikel di BeautifulNara.

1. Uncle Seekers Dedahkan Hubungan Cinta Rahsia Dengan Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah

2. Video Lucah Ariel Peter Pan Dan Luna Maya Tersebar Luas

3. (GAMBAR)Aliff Aziz Bercium Penuh Penghayatan

4. (GAMBAR)Fasha Sandha Di Parti Halloween

5. (GAMBAR)Artis Malaysia Melalak Di Karaoke

6. Sexy Bikini Pictures Of Luna Maya, Indonesia Actress

7. (GAMBAR)Aksi Terlampau Intan Sarafina Dan Rakan-Rakan

8. (GAMBAR)Fasha Sandha Hisap Rokok Dengan Machonya

9. (GAMBAR)Ayu Raudha Seksi Dalam Mangga

10. (GAMBAR)Perkahwinan Marion Caunter Dan SM Nasarudin

Ternyata kontroversi Uncle Seekers dan Siti Aishah paling hangat dilawati oleh pembaca-pembaca BeautifulNara yang kebanyakkannya menyampah dan meluat dengan Uncle Seekers. Dan ianya diikuti rapat oleh Ariel Peterpan yang bertukar nama menjadi Ariel Peterporn kerana video lucahnya.

Paling mengkagumkan ialah artikel gambar perkahwinan SM Nasarudin dan Marion Caunter berjaya menduduki tempat ke 10 sedangkan ianya baru dikeluarkan bulan ini. Ternyata populariti SM Nasa dan Marion sememangnya tip top. Lebih hebat daripada biasa kata orang. Dan tidak dilupakan kelibat Fasha Sandha juga terselit di dalam 10 artikel paling popular di BeautifulNara.

Sepanjang minggu ini dan minggu depan kami akan bawakan kepada anda beberapa statistik menarik untuk dikongsi bersama. Buat masa ini, teruskan berkunjung ke BeautifulNara.com. Jangan lupa untuk bergosip secara berhemah (walaupun kami tahu anda main komen je sesuka hati mak bapak korang). Enjoy ~~

Written by AbangNara | September 10th, 2009

gambar panas alif aziz

Susah jugak jadi artis nie rupanya. Dah ramai sangat peminat sampai boleh tak ingat siapa yang kita cium. Itulah komen Aliff Aziz pasal gambar panas bercium dia. Adakah Aliff Aziz mempunyai short term memory problem? Atau memang hobi dia mencium mana-mana perempuan yang dia kenal? Takpun maybe sebab dah ramai sangat pompuan jadi mangsa ciuman dia sampai dah tak ingat yang mana satu pompuan dalam gambar tue?

Ini yang bertambah semangat kami nak menjadi seorang artis nie. Anda tak perlu kenal awek atau pakwe mana anda nak cium. Main bantai cium jer. Layannnnn jer. Biasalah kalau dah jadi artis. Femes sangat sampai peminat-peminat dan awek-awek beratur nak bercium dan berpeluk ngan kita. Buat macam Touch N go jer. Hehehe.

Apa-apa pun tahniah buat Aliff Aziz sebab berani mengaku sememangnya lelaki dalam gambar panas bercium Aliff Aziz yang kami keluarkan semalam adalah dia. Tahniah jugak sebab berani meminta maaf dan mengakui kesilapannya. Lain kali berhati-hati ye. Awak tue baru umur 18 tahun. Panjang lagi karier sebagai seorang artis. Jangan disebabkan gambar nie hancur pulak karier tue.

P.S: Keputusan rasmi pemenang pertandingan pengkomen terbanyak akan kami keluarkan minggu depan. Tunggu ~~~~

Written by AbangNara | September 9th, 2009

alif aziz bercium

Kepada Alif Aziz, selamat bersedia untuk menjawap soalan siapakah gadis di dalam gambar bercium anda. Oh ya lupa nak ucapkan tahniah kerana berjaya mengfemeskan diri anda dengan sekelip mata melalui pengkantoian gambar ini. Tahniah!!!

Lagi gambar Aliff Aziz bercium dengan seorang gadis(nasub baik sorang, kalau 2 3 orang?) dengan membaca artikel ini sepenuhnya.