Written by AbangNara | October 20th, 2014

Belum reda dengan kontroversi Miera Liyana berbikini dalam filem Dendam Orang Mati, kali ini timbul pula gosip pelakon jelita ini dengan Fauzi Nawawi. Gosip ini bukan gosip sembarangan, sebaliknya Miera Liyana dan Fauzi Nawawi dikatakan berjalan berpegangan tangan sekaligus menimbulkan persoalan sama ada mereka berdua sedang bercinta. Seperti yang kita ketahui, Fauzi Nawawi merupakan suami kepada Lisdawati dan telah pun mempunyai 3 cahaya mata hasil perkahwinan tersebut.

fauzi nawawi

Tampil menjelaskan keadaan, Fauzi Nawawi menafikan sekeras-kerasnya gosip tersebut. Kata Fauzi menerusi Mstar Online:-

Beza umur kami 20 tahun dan saya percaya dia mempunyai lebih ramai pilihan selain saya. Gosip ini sememangnya mengarut. Ia telah membuatkan perasaan isteri saya terluka. Sebelum ini saya pernah bercakap ‘Bertuah sangat kalau Leyana tu nak bagi pegang tangan’ pada sebuah majlis dan ia mungkin telah disalahertikan. Malangnya timbul cerita lain pula konon saya dilihat berpimpinan tangan dengan Miera seperti pasangan kekasih.

Macam saya… sudah ‘kebal’ dengan gosip seperti ini. Datanglah macam mana sekalipun kontroversi itu, Insya-Allah saya boleh terimanya dan keluarga saya utamakan dahulu. Tetapi kasihanlah pada dia (Miera). Baru nak cipta nama, gosip dah macam-macam. Bagaimanapun saya harap gosip ini tidak akan menjejaskan filem lakonan saya, Kelibat yang bakal ditayangkan 6 November ini.

fauzi nawawi

Macam-macam sungguh gosip yang akan timbul apabila berkecimpung dalam dunia hiburan. Ini semua asam garam kehidupan sebagai seorang selebriti. Respek kepada Fauzi Nawawi kerana tak melatah. Ini semua perkara biasa. Bak kata pepatah, kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai. Tak gitu? Apa pun, semoga gosip ini tidak merosakkan hubungan Fauzi dan Lisdawati. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Mega gathering Toyota Hiace

Written by AbangNara | June 20th, 2014

Cantiknya gambar-gambar ‘newborn’ yang diambil oleh Camora Arts ini. Serius Abang Nara teruja dan terasa nak ambil khidmat mereka untuk anak kedua Abang Nara nanti. Ini hasil kerja Camora Arts untuk anak ketiga Lisdawati dan Fauzi Nawawi yang bernama Ahmad Nur Fyrdaus. Gambar-gambar ini diambil ketika Fyrdaus berusia 6 hari.

anak ketiga lisdawti

Lisdawati telah selamat melahirkan Ahmad Nur Fyrdaus pada 14 Jun di Hospital Selayang secara normal. Sebelum ini, Lisdawati dan Fauzi Nawawi mempunyai 2 orang cahaya mata perempuan. Semoga dengan kehadiran Fyrdaus ini, akan bertambah ceria dan gembira kehidupan mereka sekeluarga.

anak ketiga lisdawti

Lagi beberapa gambar Ahmad Nur Fyrdaus dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook Camora Arts. Boleh hubungi mereka di sana sekiranya anda berminat mengabadikan detik-detik awal kelahiran anak anda.

 
Written by AbangNara | June 4th, 2014

Akhirnya kemelut yang melanda Sharnaaz Ahmad, Fauzi Nawawi dan Lisdawati berjaya juga diselesaikan. Rasanya dekat 3 bulan juga timbul salah faham antara mereka. Siap Sharnaaz Ahmad pergi buat pemeriksaan otak untuk membuktikan dirinya masih waras. Kelakar pun ada jugak kan? Namun baru-baru ini menerusi rancangan H!Live di Astro Ria, Fauzi Nawawi dan Lisdawati telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Sharnaaz Ahmad.

fauzi nawawi

Malah menerusi akaun Twitternya juga, Fauzi Nawawi telah menulis kata-kata di bawah:-

Maafkan semua kesilapan saya dan isteri yg sengaja or tkde Dan kami juga Tlh memaafkan anda yg selama ini membenci..

Sharnaaz juga telah menerima permohonan maaf daripada suami isteri tersebut. Kata Sharnaaz menerusi Mstar Online:-

Mereka sudah minta maaf. Saya terima. Lagipun tidak perlu saya memohon maaf lagi memandangkan menerusi kenyataan saya sebelum ini saya sudah minta maaf. Hati orang, siapa tahu. Saya cuma terima sahaja permohonan maaf itu. Diharap isu ini tidak lagi diperbesar-besarkan lagi oleh mana-mana pihak. Saya pun tidak ada masalah jika akan bekerjasama dengan mereka pada masa akan datang ini. Terpulang kepada mereka

sharnaaz

Kan bagus kalau macam ini. Meminta maaf dan memberi kemaafan adalah satu sifat terpuji. Gaduh lama-lama pun tak guna. Industri hiburan Malaysia kecil sahaja. Pusing sana pusing sini, nanti pasti kena bekerja di bawah satu payung jugak. Semoga dengan perkembangan ini, Sharnaaz, Fauzi Nawawi dan Lisdawati akan lebih tenang menjalani kehidupan masing-masing. Tahniah!!!

P.S: Beli produk besarkan alat kelamin, dapat kanta pembesar

Written by AbangNara | April 24th, 2014

Rasanya hampir semua orang sudah terlupa akan isu pergaduhan antara Sharnaaz Ahmad dan Lisdawati. Abang Nara ingatkan kedua-dua pelakon ini sudah selesaikan kontroversi itu secara diam-diam, rupa-rupanya mereka berdua masih belum berdamai. Nasib baik Sharnaaz masih berniat untuk bersemuka dan mencari jalan penyelesaian terhadap pergaduhan ini.
sharnaazKata Sharnaaz kepada MalaysianDigest:-

Pertelingkahan saya dengan dia (Lisdawati) itu biarlah berlalu… Tapi saya rasa ia memang patut diselesaikan sebab saya tak mahu nanti kalau saya mati, mata tak tutup rapat.

Saya tunggu Lisdawati beranak dulu, baru bincang. Sebenarnya saya malas lah nak cakap tentang perkara ini. Saya tak suka bercakap pasal orang yang tiada kena mengena dalam hidup saya

Sementara itu Lisdawati yang dihubungi oleh Mstar Online memaklumkan yang sekiranya Sharnaaz benar-benar ikhlas, tidak perlu tunggu dirinya selesai melahirkan anak. Kata Lisdawati:-

Saya tidak mahu panjangkan hal ini jika dia tidak buka mulut lagi, tetapi kalau dia kata ingin berdamai tidak perlulah nak tunggu sampai saya bersalin. Banyak cara kalau ingin berjumpa atau telefon sahaja kalau benar-benar ikhlas untuk bersemuka dan berdamai.

nisdawati

Secara jujur, Abang Nara rasa mereka berdua ini macam budak-budak gaduh rebut Choki Choki pulak. Masing-masing dah dewasa, masing-masing cari makan dalam industri yang sama. Kalau gaduh, diri sendiri yang rugi. Tak salah buang ego dan minta maaf untuk jernihkan keadaan. Lagi lama bergaduh, lagi makin susah nak minta maaf. Ajal maut kita tak tahu bila. Kang kalau mati tak sempat bermaaf-maafan, tak ke payah?

P.S: Proton Sales Road Show di Johor Bahru