Written by Bella | October 26th, 2015

Memang susah dan seram juga bila jadi selebriti, ramai sahaja orang yang akan perhatikan setiap gerak geri mereka. Walaupun Zarina Anjoulie tidak terkenal dengan lakonannya tetapi imej seksi beliau membuatkan lelaki di luar sana terlampau ghairah sehingga ada yang menghantar mesej “jom rogol” kepada beliau baru-baru ini.

Ironi nya, Zarina mendedahakan lelaki tersebut mempunyai imej seakan orang yang beriman. Malah, aktres kontroversi itu juga memberitahu beliau sering menerima mesej berbaur lucah daripada lelaki seperti mereka.

Memang sarkastik habis kapsyen Zarina:-

JOM ROGOL ni yg tak tahan..u know hats funny lelaki yg ala2 beriman la yg always sent me shit like this. N what d hell is JOM ROGOL? awk tgh Ajak saya rogol siapa ni? Bongok la tak tau nak marah ke gelak.

Zaman sekarang ni memang kita tidak boleh percaya dengan imej seseorang dalam laman sosial. Tak semestinya profile mereka acah-acah orang beriman mereka sebenarnya sebegitu. Kena selalu berhati-hati.

Written by Bella | October 26th, 2015

Berkesempatan untuk menonton teater Tenggelamnya Kapal Van Der Wijck baru-baru ini, Izreen Azminda telah mengkritik lakonan Amar Baharin yang padanya tidak menghayati watak yang diberikan dengan baik dan membandingkan ia bersama bakat daripada negara seberang.

Kritikan Izreen mendapat kecaman yang hebat daripada peminat Amar yang mempersoalkan Izreen belum betul-betul layak untuk memberikan komen sebegitu sedangkan beliau juga belum cukup berpengalaman dalam bidang lakonan.

Malah Amar juga berkata tindakan Izreen untuk meluahkan pendapatnya itu secara umum adalah tidak wajar dan aktres itu boleh sahaja menghubungi beliau secara peribadi untuk memberikan komen.

Namun, menurut Izreen beliau hanya mengkritik sebagai penonton dan komennya itu tidak bersifat peribadi seperti yang dikatakan oleh orang ramai.

Tiada unsur peribadi pun dan Amar tidak perlu terasa dengan kritikan itu. Sebaliknya dia perlu menjadi lebih bersemangat untuk memperbaiki lakonannya kerana rasa tercabar dengan komen saya itu.

Dan dia tidak sepatutnya persoalkan kenapa saya tidak menghubunginya terus untuk memberi komen. Saya rasa macam tak logik pula setelah sekian lama tidak berhubung, tiba-tiba saya hubungi dia semata-mata mahu beri pandangan tentang lakonannya. Nombor telefon dia pun saya dah tak ada.

Buat Izreen, Amar sepatutnya tidak perlu terasa dengan komen beliau dan sebagai seorang artis beliau harus menerima setiap pendapat dengan lebih terbuka.

Sepatutnya dia perlu rasa tercabar dengan kritikan yang diberi untuk menjadi lebih bagus. Jangan bagi alasan teater itu adalah pementasan pertamanya. Saya pun pernah berlakon teater Tiga Ratu di mana ia adalah persembahan pentas sulung saya.

Tetapi saya memastikan untuk beraksi sehabis baik agar dapat memuastkan penonton yang menyaksikan lakonan saya. Jika saya boleh buat, kenapa tidak dia? Saya tahu dia mampu memberi lakonan yang lebih baik daripada apa yang saya saksikan pada teater itu.

Mungkin ada sesetengah orang lebih selesa untuk ditegur secara peribadi daripada di media sosial. Kalau di media sosial anggapan orang itu bermacam-macam dan ia boleh juga memberikan presepsi negatif terhadap seseorang artis itu.

Sumber Berita: mStar Online

Written by serenity | October 26th, 2015

Artis hot Fara Mendoza baru mendapat satu job sebagai model video muzik penyanyi Zwenstar. Klip video tersebut ialah untuk lagu Zwen yang berjudul “Ku Tahu”. Walaupun baru mengalami kemalangan, Fara yang masih belum sembuh tetap meneruskan tugasnya beraksi untuk klip video tersebut.
 photo 12142461_1512766092369436_555024755_n.jpg

Memang di Instagram Fara, banyak gambar dari penggambaran klip video tersebut dimuat naik olehnya. Bagaiamanapun, Instagram Miss Kepoh telah mengeluarkan satu imej gambar yang memberi gambaran seolah-olah Fara dan Zwenstar sedang berkucupan di lokasi penggambaran klip tersebut.
 photo 12071120_458951610956406_96200240_n.jpg
Tak tahulah kalau-kalau ia trik kamera ke apa. Tapi apa yang digambarkan memang nampak seolah-olah pasangan itu sedang comolot.

Adakah satu jalan cerita lain juga sedang berlangsung di lokasi penggambaran itu? Tak best macam tu bukan, kan Fara kata dia bukan wanita murahan?

Mungkinkah ini sekadar gimik? Hanya mereka yang berada di lokasi tahu jawapannya.

Panggung Seni Tradisional 2015 kini kembali lagi dengan tujuh (7) kesenian tradisional yang akan diketengahkan pada kali…

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Sunday, 22 March 2015

Written by AbangNara | October 26th, 2015

Cinta. Cinta adalah satu keajaiban. Ia datang tanpa diminta. Kadangkala kita mencari cinta, tetapi tidak jua ditemui. Namun ia akan datang di kala kita tidak menduga. Amboi. Bermadah pula Abang Nara pagi-pagi ini. Bukan apa, Abang Nara sedih membaca kata-kata Neelofa di Berita Harian semalam. Mana tidaknya, hati Neelofa seolah-olah tertutup untuk bercinta lagi selepas perhubungannya dengan Hans Isaac menemui jalan buntu.

neelofa

Mungkin Neelofa masih belum dapat melupakan kenangan manis ketika bercinta dahulu. Namun rasanya sudah lama juga Neelofa solo. Mungkin sudah tiba untuk Neelofa membuka pintu hatinya. Abang Nara pasti ramai jejaka di luar sana yang sudi mencuri hatinya. Kata Neelofa:-

Hati saya belum dimiliki dan saya juga belum menemui sesiapa. Keinginan untuk bercinta itu belum tumbuh, apatah lagi merancang lebih jauh iaitu berumah tangga. Saya tida menyesali takdir yang tertulis, cuma ketika ini, saya tidak berminat untuk menjalin hubungan dengan sesiapa”

Keinginan untuk berkahwin juga sudah berarak jauh dari sudut hati. Mungkin ada yang tidak percaya jika saya katakan, ketika ini perasaan saya ke arah itu kosong. Itu kenyataannya hingga saya sentiasa berdoa supaya Allah hadirkan kembali ‘rasa’ yang sudah lama hilang

neelofa

Satu hari nanti, pasti akan muncul seorang jejaka yang akan berjaya menumbuhkan kembali rasa cinta di dalam hati Neelofa. Lagipun Neelofa sekarang ini masih sibuk dengan kerjaya lakonan dan juga perniagaan. Jadi bagus juga hati tertutup untuk bercinta. Boleh fokus benda-benda lain dulu. Bila semuanya dah stabil, ketika itu bolehlah mencari cinta kembali. Tak gitu? Sumber Berita Harian.

Page 10 of 55« First...89101112...203040...Last »