Written by AbangNara | April 24th, 2009

misai dato k

Pergh. Lentok terus Dato Siti Nurhaliza di bawah misai Dato K. Tak syak lagi misai Dato’ K ialah punca Siti jatuh hati dengannya. Betapa jantannya Dato’ K dengan misainya yang lebat.

Itu baru misai. Belum lagi bulu-bulu yang lain. Yang pastinya Dato’ K mempunyai satu asset yang tidak mampu ditandingi oleh lelaki-lelaki lain. Kalau tak masa kan Siti pun terkulai di bawah tangan Dato’ K?

Kalau anda bagaimana pula? Adakah anda mahukan seorang lelaki bermisai dan berbulu lebat seperti Dato’ K? Atau anda geli dengan lelaki berbulu? Jom borak jika sudi di ruangan komen.

misai dato k

Written by AbangNara | April 24th, 2009

Terima kasih kami ucapkan kepada semua yang terus menyokong kami di BeautifulNara. Sesungguhnya apa yang kami tulis di sini kadang kala ada tokok tambahnya yang tersendiri untuk menyedapkan lagi cerita. Jadi harap anda mampu buat pertimbangan yang sebaiknya untuk menentukan kesahihan cerita-cerita kami.

Untuk pengetahuan anda, buat masa ini blog ini menerima minimum 10 ribu pelawat setiap hari. Sangat kami terharu dengan sambutan daripada anda semua. Harap-harap kalau rajin bawaklah kawan-kawan anda bergosip secara berhemah di sini.

Untuk memantapkan lagi blog ini, kami telah pun menukarkan layout BeautifulNara. Jadi kami mahu tanya pendapat anda sama ada layout baru ini ok ataupun tidak. Sila undi di bawah ini jika sudi. Terima kasih.

[poll id=’17’]

P.S: Kepada Ain, sila email kami butiran anda untuk menerima hadiah. Jangan risau kami takkan maklumkan kepada sesiapa identiti sebenar anda.

Written by AbangNara | April 23rd, 2009

siti tak pakai baju

I harap semua peminat i boleh bersabar ye. I memang tak boleh tiba-tiba nak pakai tudung penuh. I start la dengan selendang-selendang dulu. I tau i janji nak pakai lepas balik haji hari tue, tapi u tau lah banyak halangannya. Harap u all bersabar, dalam 3 4 tahun lagi I pakai la tudung elok-elok.

Kesian betul dekat Dato’ Siti Nurhaliza. Sekarang baru mengaku yang dia tak bersedia lagi nak pakai tudung sepenuhnya. Tak apalah, cuma harap bila dia pakai nanti ikhlas kerana agama bukan kerana desakan peminat.

Mungkin kalau sesiapa yang rajin boleh hantarkan gambar-gambar Dato’ Siti Nurhaliza pakai tudung litup kat dia. Biar dia tau betapa cunnya dia kalau pakai tudung elok-elok. Mungkin akan terbuka hati dia nanti.

Apa-apa pun, bila Dato Siti nak mengandung nie? Artis lain dah beranak 3 4 orang dah. Takkanlah tak bersenam bersama Dato’ K memalam? Kalau ada masalah, pergilah berubat.

Written by AbangNara | April 23rd, 2009

kris dayanti

Tak faham betul kenapa kita perlu menjemput artis Indonesia untuk buat persembahan di Minggu Setiausaha. Bukan ke ramai lagi artis-artis Malaysia yang tengah tak ada show? Panggil la diorang, jimat kos, jimat duit kapal terbang dan jimat perbelanjaan.

Mungkin hebat sangat kot Kris Dayanti dan artis-artis Indon lain. Artis Malaysia tak setanding diorang. Sebab tue radio-radio Malaysia pun gila pasang lagu Indonesia. Memang diakui sedap, tapi janganlah sampai ke tahap mendewakan artis Indonesia.

Lagi gambar terbaru Kris Dayanti semasa show di Minggu Setiausaha dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Page 5 of 24« First...34567...1020...Last »