August 1st, 2018

Hangat dengan gosip sedang bercinta dengan gadis Ukraine, yang berada di Phuket Thailand dan tersebarnya foto intim mereka berdua dan juga foto membuktikan mereka berada di lokasi dan masa yang sama, pelakon Zul Ariffin tampil menjawab segala spekulasi yang timbul.

Tidak mengiyakan ataupun menafikan khabar mereka mempunyai hubungan istimewa, Zul bagaimanapun mengakui mengenali gadis tersebut yang bernama Tanya Glembotska ketika sama-sama menjalani latihan seni mempertahankan diri Muay Thai.

Tak ada lah, mana ada. Saya bercutilah, saya pergi training. Tak ada apapun, saya tiada komen berhubung perkara itu. Ya, saya kenal wanita itu di sana ketika menjalani latihan bersama-sama. Saya layan dia seperti orang lain. Benda mudah, kalau saya berkata sesuatu orang akan meletakkan pelbagai tanggapan dan menghukum saya, perkara baik atau buruk tak membezakan apa-apa.

Jadi saya hanya biarkan apa yang mereka hendak fikirkan dan akan terus berdiam diri sebab kalau saya komen kiri atau kanan tak ada bezanya.  Mereka tak tahu apa-apa jadi mereka akan terus membuat pelbagai tanggapan.

Mengenali Zul beliau memang seorang yang tidak gemar menjaja cerita cintanya dengan umum. Nampaknya status hubungan mereka masih belum terjawab dan Zul hanya membiarkan masa sahaja yang memberikan jawapan kepada semua persoalan yang timbul. Psst, kalau dah sampai ada ‘tattoo’ nama Zul, mestilah beliau bermakna dalam kehidupan gadis tersebut kan? Eh..

Sumber Berita : Astro Gempak


65 responses to “Zul Ariffin Jawab Gosip Sedang Intim Dengan Gadis Ukraine”

  1. Thanks , I’ve recently been looking for information about this topic for a while
    and yours is the greatest I’ve came upon so far. But, what about the bottom
    line? Are you certain concerning the supply?

  2. kitchen says:

    Now I am going to do my breakfast, later than having my
    breakfast coming yet again to read other news.

  3. ForexSteam says:

    Very insightful, thank you for keeping everyone updated pertaining to your investing
    progression.

  4. bawang says:

    MACAM TAK BETIK JE POMPUAN NI
    TAPI SESUAI LAH DGN JULREPEN TU
    MUAHAKAKAKAKAKAKA

  5. However, some pests cause more disruption than others, and they’re a great
    deal harder to exterminate, these pests are the ones the pest
    management services hate to have to deal with. The expert
    and talented workers of those companies are extremely dedicated towards their job.
    Getting rid of rats may be tricky, and when you exit the situation for days on end it’s going
    to simply get harder.

Loading...