Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Zahirah Macwilson Sedang Hangat Bercinta Dengan Aiman Hakim Ridza?

Selepas dikaitkan dengan  menjalin hubungan dengan seorang ahli perniagaan, timbul pula khabar angin mengatakan kini pelakon Zahirah Macwilson sedang hangat bercinta dengan pelakon kacak, Aiman Hakim Ridza.

Advertisement

Menguatkan lagi berita tersebut, Aiman semalam menarik perhatian ramai apabila memuat naik foto bersama Zahirah dengan ayat penuh romantis seakan memberikan gambaran mereka mempunyai hubungan istimewa. Siap ada hashtag gabungan nama mereka lagi.

Rata-rata netizen nampaknya ‘merestui’ hubungan mereka dan memuji pasangan ini cukup sesuai bersama.

Kesahihah berita ini tidak dapat dipastikan lagi, tapi kalau betul apa salahnya kan? Memang sepadan Aiman dan Zahirah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

41 Comments

  1. John Labu

    December 3, 2018 at 5:06 pm

    Mari kita tengok sapa nak meroyan lepas ni ???????

    • Anonymous

      December 3, 2018 at 5:20 pm

      DAP lah, sbb ada bantahan ICERD.

  2. Cumi cumi

    December 3, 2018 at 4:52 pm

    Nak keluar lagu baru??teringat nabila razali dgn aedy

    Sbb dia org dia ni Tak pernah lg berlakon bersama

    • Anonymous

      December 3, 2018 at 6:54 pm

      Dorang pernah berlakon sama Drama Demi cinta Ain 2016

  3. .

    December 3, 2018 at 3:44 pm

    bapak si Zahirah ni macam over ye dok? haha

    • lols

      December 3, 2018 at 5:28 pm

      mmg pun. tak chill langsung. anak dia cool je.

  4. Janah

    December 3, 2018 at 3:38 pm

    Good for both of you …

  5. Anonymous

    December 3, 2018 at 3:02 pm

    ni bru couple ori cantik..x mcm yg dh kawen tu..laki boleh tahan hensem..tp bini hidung x ori #patjura

    • Anonymous

      December 3, 2018 at 4:51 pm

      ko relax sket ley tak!! perlu keeee

    • Akak Kantin 2.0

      December 4, 2018 at 1:16 am

      asbab hidong nye xori adakah membuatkan anda jatoh muflis dan satu keluarga anda kebuluran tak makan??…wake up la…komen membina lah sket…jenis manusia tahu nak salah kan zaman dan orang lain jer..walhal diri sendiri yang pilih untuk mundur…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama