“Yang Perempuan Pun G*dik”- Tular Video Abang ‘Rider’ Kena Usik, Netizen Kata Lelaki Juga Salah?

Kehidupan

“Yang Perempuan Pun G*dik”- Tular Video Abang ‘Rider’ Kena Usik, Netizen Kata Lelaki Juga Salah?

Tular di media sosial semalam apabila sebuah video TikTok memaparkan seorang wanita ‘menyakat’ penghantar makanan telah mengundang reaksi negatif netizen.

Dalam video tersebut, wanita itu dilihat sedang memberi tip kepada ‘rider’ berkenaan dan sempat membuat isyarat tangan ‘mini love’.

Advertisement

Dan dalam hantaran itu juga, seorang wanita dipercayai teman wanita kepada abang ‘rider’ yang dikacau itu ada memberi pesanan ‘ikhlas’ kepada lelaki itu.

Namun begitu, ramai netizen tampil memberikan komen berbaur negatif di mana ada yang merasakan wanita yang menyakat ‘rider’ itu sebagai seorang yang ‘gedik’ meskipun bertujuan hanya untuk bergurau semata-mata.

Ada juga yang menyalahkan rider kerana ‘melayan’ wanita lain ketika keluar bekerja mencari rezeki.

TwitterSumber : Twitter  

Ia sekaligus mencetuskan perasaan ‘insecure’ kepada wanita-wanita di luar sana yang mana pasangan mereka bekerja sebagai penghantar makanan.

Tak pasal abang tu juga yang dipersalahkan. Ke macam mana?

guru ajar senamrobik tiktok
6 bulan lalu

(VIDEO) "Amboi Sukanya.." - Cikgu Ajar Senamrobik Pakai Lagu TikTok, Anak Murid Pun 'Enjoy'!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...