Written by Bella | August 1st, 2019

Pelakon Afiq Muiz iaitu abang kepada Aishah Azman menerusi akaun Instagramnya memberikan reaksi terhadap kontroversi yang melibatkan adiknya itu baru-baru ini.

Menerusi akaun Instagramnya, Afiq menyelar tindakan individu yang telah mengasari adiknya, meluahkan rasa geram atas apa yang berlaku.

Afiq turut tidak ketinggalan memberi amaran kepada mana-mana lelaki yang ingin memperisterikan Aishah.

Terdahulu, dunia hiburan dikejutkan dengan kontroversi seorang pelakon lelaki yang dilaporkan membelasah bekas tunangnya kerana berang dituduh menjalin hubungan songsang. Netizen mula membuat spekulasi sendiri mandakwa individu yang dimaksudkan ialah Syafie Naswip memandangkan dia baru sahaja memutuskan pertunangan dengan Aishah.

11 responses to Yang Dua Alam Dilarang Sama Sekali Jadi Adik Ipar Aku – Afiq Muiz

  1. guyz says:

    afiq muiz ni ke yg dulu kecoh kecoh dengan eina azman ?

  2. Anonymous says:

    Eleh..adik kau pun sblm btunang pun sama mcm prigi cr timba juga

  3. WickEd says:

    Cantik adik dia, abang dia dah kawin ke? Muka cam berseri nampak magkin handsome ke mata aku?

  4. dinda kanda syg says:

    Bukan jer jenis dua alam adik oiii…yg sejenis sng naik tgn kaki kat org tu pun sama dilarang tau!

    Patutlah dari aku kurang suka si sapiee nih,rupanya…

  5. faraj says:

    kalau Mat Rempit EX5 boleh lah jadi adik ipar awak kan..Afiq Muiz….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini