Written by Bella | August 1st, 2019

Pelakon Afiq Muiz iaitu abang kepada Aishah Azman menerusi akaun Instagramnya memberikan reaksi terhadap kontroversi yang melibatkan adiknya itu baru-baru ini.

Menerusi akaun Instagramnya, Afiq menyelar tindakan individu yang telah mengasari adiknya, meluahkan rasa geram atas apa yang berlaku.

Afiq turut tidak ketinggalan memberi amaran kepada mana-mana lelaki yang ingin memperisterikan Aishah.

Terdahulu, dunia hiburan dikejutkan dengan kontroversi seorang pelakon lelaki yang dilaporkan membelasah bekas tunangnya kerana berang dituduh menjalin hubungan songsang. Netizen mula membuat spekulasi sendiri mandakwa individu yang dimaksudkan ialah Syafie Naswip memandangkan dia baru sahaja memutuskan pertunangan dengan Aishah.

11 responses to Yang Dua Alam Dilarang Sama Sekali Jadi Adik Ipar Aku – Afiq Muiz

  1. faraj says:

    kalau Mat Rempit EX5 boleh lah jadi adik ipar awak kan..Afiq Muiz….

  2. dinda kanda syg says:

    Bukan jer jenis dua alam adik oiii…yg sejenis sng naik tgn kaki kat org tu pun sama dilarang tau!

    Patutlah dari aku kurang suka si sapiee nih,rupanya…

  3. WickEd says:

    Cantik adik dia, abang dia dah kawin ke? Muka cam berseri nampak magkin handsome ke mata aku?

  4. Anonymous says:

    Eleh..adik kau pun sblm btunang pun sama mcm prigi cr timba juga

  5. guyz says:

    afiq muiz ni ke yg dulu kecoh kecoh dengan eina azman ?

  6. Anon says:

    Kau pun dulu dgn ibu ko menderhaka kerana perempuan…lagi nk acah2 suci murni..
    Bercakap depan cermin lah dulu weii
    Kalau dah mmg org tu mmg salah dia diam je
    Kau pulak nk menambah2

  7. korok says:

    byk tul jantan skrg 2 alam…tgk macho hensem tp kategori semburit…naik seram dh

  8. Anonymous says:

    dia abang memang jadi tanggungjawab dia pertahankan adik dia..yang sibuk nak komen sampai nk up kisah silam dia buat apa…ker korg jenis tak kisah kalau adik or kakak korg kene belasah dgn jantan??

  9. azmin says:

    ok la lps ni abg check dlu….

Leave a Reply to guyz Cancel reply