“Wow N*nen!” – Video Abang Bomba Penuh Komen Wanita ‘Gatal’, Netizen Rasa Tak Selesa

Kehidupan

“Wow N*nen!” – Video Abang Bomba Penuh Komen Wanita ‘Gatal’, Netizen Rasa Tak Selesa

Boleh dikatakan sambutan Hari Kebangsaan ke-65 pada tahun ini disambut lebih meriah dari yang sebelum ini dan itu mungkin kerana rakyat rindu untuk meraikannya disebabkan pandemik yang melanda negara sebelum ini.

Semasa sambutan Hari Kebangsaan tersebut, banyak momen-momen yang menarik perhatian dan antaranya pertunjukkan aset negara, perarakan oleh badan-badan beruniform serta tidak lupa dengan ketampanan abang-abang bomba yang membuat ramai hati wanita cair.

Advertisement

Bagaimanapun, jika dilihat di ruangan komen video yang memaparkan abang-abang bomba di platform media sosial, rata-rata kaum wanita kebanyakkannya bersifat ‘gatal’.

Bukan saja meninggalkan komen-komen ‘nakal’, malah ada juga komen yang berbaur lucah yang dianggap sebagai bahan jenaka.

komen netizen

Dalam pada masa yang sama, perkara yang lebih memalukan adalah ada dikalangan wanita-wanita yang meninggalkan reaksi ‘lucah’ dalam ruangan komen itu sudah bergelar sebagai isteri.

komen netizen

Sekadar info, sejak adanya platform media sosial yang mudah untuk diakses ramai pihak, kes gangguan seksual sering kali didengari dan itu bukan saja dilakukan oleh kaum lelaki saja, malah wanita juga tidak terkecuali.

6 bulan lalu

"Gangguan Seksual Ni" - Wartawan Teruk Dikecam, Selak Baju Noki Depan Kamera Waktu 'Interview'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Mak Kau Hijau

    September 4, 2022 at 11:36 pm

    Lower your gaze, women!
    Takkan nak suruh abang2 bomba berpurdah pulak. Memang semua salah perempuan pun. Nama nya jugak Malaysia.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...