Wajah Saya Berseri Sebab Hati Ikhlas Dan Jujur Bukan Buat Pembedahan Plastik – Ifa Raziah

Hiburan

Wajah Saya Berseri Sebab Hati Ikhlas Dan Jujur Bukan Buat Pembedahan Plastik – Ifa Raziah

Sebut sahaja nama Ifa Raziah, pasti ramai yang mengenali artis ini yang dilabel sebagai “diva” oleh sesetengah pihak. Ifa memang aktif memuat naik fotonya di akaun Instagram. Terbaru, netizen perasan wajah beliau kini kelihatan semakin berseri dan runcing.

Advertisement

Ada yang mendakwa Ifa melakukan pembedahan plastik untuk kelihatan lebih cantik. Bagaimanapun, Ifa menepis dakwaan tersebut dan memberitahu beliau nampak muda kerana mempunyai hati yang ikhlas dan jujur.

Saya hanya melakukan rawatan kulit dan facial seminggu sekali sahaja. Selain itu, selalu juga berjumpa doktor kulit kerana ada masalah kulit sensitif. Saya tidak kisah orang nak gelar saya ‘sailormoon’ ke apa-apa sekalipun, saya bersyukur kerana semakin cantik dan sihat serta nampak muda bukan kerana saya buat pembedahan muka atau sedut lemak tapi disebabkan keikhlasan dan kejujuran hati.

Ifa menyifatkan mereka yang mengkritik beliau sebenarnya cemburu kerana tidak mampu untuk mempunyai wajah yang lebih cantik sepertinya.

Saya tidak cantik, gemuk orang kutuk-kutuk, bila sudah cantik dan kurus pun orang tak puas hati sebab nampak runcing dan mulus. Pada saya mereka kurang kasih sayang, mungkin mereka tidak mampu untuk berbelanja lebih untuk kecantikan sebab itu cemburu melihat orang lain.

Syukurlah Ifa mempunyai hati yang ikhlas dan jujur serta berkemampuan untuk tampil lebih cantik sekarang. Pasti ramai yang terpukau melihat kecantikan beliau bukan?

Sumber Berita : mStar Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

114 Comments

  1. lol

    March 29, 2018 at 7:21 pm

    Nmpk benor membohong nye puikkk !! Ms sehat2 sebok menghabiskn duit nak nmpk cantek , pastu esok2 kalo sakit terlantor or dah tua2 sebok minta derma org ramai masok Tv masok suratkabor ..keh !!! retis oh retis ..

  2. Yus

    March 29, 2018 at 3:17 pm

    Mekap tebai tu buat seri… Sy pon klau mekap seri aihhhh hehehe…. Berpijak lah dibumi yg nyata… # transformasi

  3. Anonymous

    March 29, 2018 at 11:22 am

    pesal x letak gambar nekta sbelah gambar masa dia dewi remaja dulu….xde beza pun dgn ifa raziah ni

  4. Ipo Rojiah

    March 29, 2018 at 9:48 am

    org baik tak ngaku dia baik lah kak oi.. mmg la tak buat operation sana sini.. tp tak abis2 mencucuk sana sini tu apa.. tang pipi tu kasik naik lg kak.. dagu tu plak kasik cocok lg bia panjang..

  5. Anonymous

    March 29, 2018 at 9:00 am

    so maknanya wajah yg dulu2 tu sbb hati tak ikhlas ke acaner haha

Loading...