VIRAL! ‘Extension Plug’ Tiba-Tiba Meletup Waktu Nak Cucuk, Tangan Kanak-Kanak Melecur

Kehidupan

VIRAL! ‘Extension Plug’ Tiba-Tiba Meletup Waktu Nak Cucuk, Tangan Kanak-Kanak Melecur

Kanak-kanak yang masih dalam proses untuk belajar banyak perkara memang mempunyai sifat ingin tahu yang tinggi dalam diri mereka.

Sebab itulah ibu bapa yang ada anak-anak kecil di rumah perlu sentiasa berhati-hati dan awasi setiap gerak geri kerana kadang kala mereka melakukan sesuatu yang membahayakan.

Advertisement

Tular di Facebook perkongsian seorang ibu dari Filipina baru-baru ini tentang kejadian malang yang menimpa anak perempuannya.

Kejadian itu berlaku pada Februari tahun lalu namun perkongsiannya mendapat perhatian dan tular semula di Facebook baru-baru ini.

Menerusi ‘posting’ Athena Quintana Comboy menunjukkan keadaan tangan anaknya yang melecur akibat plug meletup.

Berdasarkan foto yang dikongsi, lima jari tangan kiri anaknya dilihat berwarna hitam dan juga ada gelembung di bahagian tapak tangannya.

Kata Athena, anaknya yang berusia 7 tahun itu sedang mencucuk plug pada extensions sebelum wayar sambungan tiba-tiba meletup di tangannya.

Jelas Athena lagi, anaknya bernasib baik kerana tidak terkena renjatan arus elektrik namun tangannya dilaporkan melecur teruk.

Athena turut berpesan kepada semua ibu bapa untuk berhati-hati kerana kita tidak tahu bila kemalangan akan berlaku.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

viral abang lori sampah
6 bulan lalu

“Pandai ‘Parents’ Ajar” - Tak ‘Geli’ Bergambar Dengan Pengutip Sampah, Kanak-Kanak Ini Raih Pujian Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...