Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Tiz Zaqyah Didakwa Bergaduh, Pukul Orang Di Kelab Malam?

tiz zaqyah bergaduh

Sudah biasa kita dengar artis pergi ke kelab malam, ada yang mengakui gemar ‘clubbing’  untuk berhibur dan menenangkan fikiran.Terpulanglah kepada perspektif masing-masing mengenai mereka. Namun, kenalah jaga tingkah laku agar tidak memalukan diri sendiri dan dihimpit kontroversi.

tiz zaqyah bergaduh

Advertisement

Berbicara mengenai kelakuan artis ketika berhibur, kini kecoh pula dakwaan mengatakan pelakon popular Tiz Zaqyah bergaduh di kelab malam.

Tidak pasti punca pergaduhan itu tercetus, tetapi menerusi video yang viral di Twitter, ada individu mendakwa pelakon itu turut bertindak di luar kawalan memukul seorang gadis yang bekerja di pusat hiburan berkenaan.

tiz zaqyah pukul orang

Walaupun isu ini cukup hangat diperkatakan, tetapi tidak dapat disahihkan kebenarannya memandangkan kita hanya mendengar cerita di sebelah pihak sahaja. Apa-apa pun, harapnya Tiz dapat segera tampil memberikan penjelasan lanjut agar tiada spekulasi liar terus tercetus.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. Anonymous

    March 16, 2020 at 9:09 am

    Sakit takkk tiz tumbuk korang hihihi

  2. Anonymous

    March 16, 2020 at 2:18 am

    Bodo je kalau dah mcm Sakai dlm club tu selayaknya kne tumbok, overheat mcm club bapak día yg punya

  3. minah jambu say NO to drug

    March 15, 2020 at 1:48 pm

    kalau tiz tk buat hal tkan dorang nak ngadu2 macm gini..jangan tengok dorang ni pada pakaian nye saja kalau tkda hal dorang tkan ngamok2 macm ni..ayoh tiz keluar berikn kenyataan yg sebenar nye kalau u tak salah …mentang2 artis tkda buat salah ke ?

  4. Yummy

    March 15, 2020 at 12:46 pm

    Isap tetek best nih..

  5. Anonymous

    March 14, 2020 at 7:30 pm

    Dengan perangai burok dorang nie..mmg patut pn Tiz pukol..dgr ckp dh tau Biadap nya bhsa kamu..tgok pakaian lg tatau malu..mmg gila publiciti basi

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama