(VIDEO) “Tak Boleh Bayang Kalau..” – Wanita ‘Drive’ Sambil Pangku Anak, Siap Biar Badan Keluar Tingkap Buat Netizen Seriau

Kehidupan

(VIDEO) “Tak Boleh Bayang Kalau..” – Wanita ‘Drive’ Sambil Pangku Anak, Siap Biar Badan Keluar Tingkap Buat Netizen Seriau

Tular di laman Facebook, satu perkongsian video memaparkan aksi bahaya seorang kanak-kanak di sebuah jalan raya telah mendapat perhatian daripada orang ramai.

Menerusi video tersebut, seorang wanita dilihat membiarkan anaknya mengeluarkan separuh badan di tingkap penumpang ketika kereta yang dipandu sedang bergerak.

Advertisement

Malah, apa yang lebih mengejutkan apabila wanita itu turut dilihat sedang memandu sambil memangku seorang lagi anaknya di atas riba.

drive

Huyyo hebat cik kak ni memandu cuma saya tak boleh bayangkanlah kalau si abang tu melonjak keluar dari kereta.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen mengecam tindakan wanita itu selaku individu lebih dewasa dan matang yang membiarkan kanak-kanak di dalam kereta berkenaan berada dalam keadaan bahaya.

https://www.facebook.com/reel/1078944403041376

Apa pun situasi ibu, penat ke, stress ke. Keselamatan anak-anak sepatutnya diutamakan – Netizen.

Maaf, saya memang pantang tengah memandu anak nak berpangku. Biarlah nak meraung ke apa, anak saya dah lima orang,” tulis seorang pengguna Faceook.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

laluan
6 bulan lalu

(VIDEO) "Dia Boleh Tengok Je" - Buka Kedai Di Kaki Lima Sampai Halang Laluan, Pengguna OKU Luah Rasa Kecewa

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...