(VIDEO) “Semua Jenis Pencuci ‘Miss V’ Adalah Scam” – Doktor Tegur Para Wanita Jangan Tertipu

Kehidupan

(VIDEO) “Semua Jenis Pencuci ‘Miss V’ Adalah Scam” – Doktor Tegur Para Wanita Jangan Tertipu

Penjagaan faraj merupakan satu perkara yang amat dititikberatkan oleh para wanita. Oleh itu, kebanyakan wanita lebih gemar untuk membersihkan bahagian alat sulit mereka dengan menggunkan pencuci sabun ‘Miss V’.

Namun, baru-baru ini viral di media sosial TikTok, satu perkongsian video oleh seorang doktor dikenali sebagai Amirah Azlan yang menegur tentang pengguna sabun ‘Miss V’ adalah sebenarnya tidak diperlukan dan tidak bagus untuk kesihatan faraj wanita.

Advertisement

Menerusi video tersebut, doktor itu menegur penjual sabun ‘Miss V’ yang mendakwa pencuci yang dijualnya tidak berbau wangi dan sebaliknya berbau herba.

miss v

All feminine hygiene wash is a scam. Awak tak perlu beli, kalau awak beli jugak awak telah membazirkan duit awak untuk perkara yang tak perlu.

Tegasnya, ‘Miss V’ memang sepatutnya berbau seperti ‘Miss V’ dan tidak boleh berbau seperti buah-buahan, wangi-wangian, mahupun herba.

Malah, keputihan merupakan suatu perkara normal selagi ianya tidak berbau hanyir seperti ‘ikan busuk’ ataupun berasa gatal di bahagian alat sulit wanita.

@kebebasandalamhidupku2

PENCUCI miss v #clinicdrama #doctortiktok

? original sound – Amirah Azlan – Amirah Azlan

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen telah memberi pelbagai respon dan berkongsi pengalaman mereka menggunakan pencuci ‘Miss V’.

Founder claim keputihan tu penyakit kronik sebab nak jual product dia promote sampai loya – netizen.

Dulu pernah pakai, lepastu makin teruk keputihan. Lama-lama malas dah pakai. Terus okay dah keputihan,” tulis seorang lagi pengguna TikTok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

bunga lili
5 bulan lalu

(VIDEO) "Baru Tahu Boleh Makan" - Netizen Terkejut Wanita Redah Tasik Taiping Cari Bunga Lili Air, Siap Makan Mentah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...