(VIDEO) “Saya Bawa Teman Wanita..” – Wanita Luah Rasa Geram Parkir ‘Ladies – Only’ Sering Diambil Pemandu Lelaki

Kehidupan

(VIDEO) “Saya Bawa Teman Wanita..” – Wanita Luah Rasa Geram Parkir ‘Ladies – Only’ Sering Diambil Pemandu Lelaki

Jika anda berkunjung ke pusat membeli belah terkemuka, pasti ada ruangan parkir yang dikhaskan untuk pemandu wanita.

Kedudukannya yang lebih dekat dengan pintu utama pusat membeli belah pastinya membuatkan keselamatan para wanita lebih terjamin memandangkan kawasan parkir terdedah dengan ancaman bahaya selain sedikit gelap dan sunyi.

Advertisement

Baru-baru ini, seorang wanita yang dikenali sebagai Angel Xiomara meluahkan rasa kesalnya di aplikasi TikTok berhubung sikap sesetengah pemandu lelaki yang sesuka hati mengambil parkir khas untuk kaum wanita ini.

Menurut Angel yang merupakan pengunjung tetap KLCC Mall, dia sering bertembung dengan pemandu lelaki yang menggunakan parking ‘ladies only’ ini.

Katanya, alasan yang sering diterimanya adalah mereka (pemandu lelaki) membawa wanita tidak kiralah isteri, teman wanita atau sebagainya bersama-sama.

Anda tidak reti baca ‘signage’? Anda tidak faham penerangan ringkas ‘signage’ yang menyatakan hanya untuk pemandu wanita yang berseorangan?

Angle dalam pada itu turut menggesa agar pihak pengurusan KLCC Mall agar memastikan hak parkir untuk wanita tidak disalahgunakan oleh pemandu yang tidak bertanggungjawab dan mementingkan diri.

ladies only parkir klcc mallSumber : TikTok  

Terdahulu, media tempatan melaporkan terdapat beberapa insiden membabitkan gangguan seksual terhadap kaum wanita telah terjadi di kawasan parkir pusat membeli belah terkenal di Selangor.

judi isa
7 bulan lalu

“Teruk Sangat Dah..” - Netizen Kecam Youtuber Terkenal Terima ‘Sponsor’ Syarikat Judi

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    April 29, 2022 at 10:57 am

    betul tu… kuajaq btul.. tak considerate dgn pompuan…. dkt aeon mall tmpt aku ni pun sama.. berebut parking tmpt ladies dgn real ladies satu hal lps tu tanpa rs bersalah plak parked kat tmpt dikhaskan untuk single ladies driver.. so far nmpk bangsa cina laki laa salu curi parking ni.,. sejenis tak paham bahasa

  2. cikfendi

    April 27, 2022 at 2:52 pm

    sumpah fest tengok i fikir wifey si caprice yang rempit tu

Loading...