(VIDEO) “Rasa Jijik..” – Punggung Diraba Sesama Jenis, Lelaki Ini Akhirnya Luah Kisah Sebenar

Kehidupan

(VIDEO) “Rasa Jijik..” – Punggung Diraba Sesama Jenis, Lelaki Ini Akhirnya Luah Kisah Sebenar

Viral di media sosial TikTok baru-baru ini satu hantaran video oleh seorang pengguna dikenali sebagai Haikal Aiman yang berkongsi pengalaman hitam yang dilaluinya telah mendapat perhatian orang ramai.

Menerusi video tersebut, Aiman menceritakan bagaimana dia menjadi mangsa gangguan seksual oleh golongan sesama jenis di dalam tandas stesen MRT Sungai Buloh.

Advertisement

Menurutnya, sebelum memasuki tandas tersebut dia sudah perasan seorang lelaki sedang berdiri di luar tandas dan mengikutinya sejurus dia masuk dalam tandas.

Masih tidak mengesyaki apa-apa, dia kemudiannya pergi ke singki untuk membasuh tangan namun lelaki itu turut berada di situ dan cuba untuk berkata sesuatu.

Sebaik sahaja habis berbual, lelaki berwarganegara Bangladesh itu mula tersenyum dan secara tiba-tiba bergerak ke belakang badan dan bertindak menyentuh punggungnya.

Very nice..

@iamhaikalaiman

I have never felt disgusted until today, feel like crying and im still shaking. #fyp #foryou #foryoupage #fypage #xyzbca #ootd

? som original – ?

Gara-gara terlalu terkejut dengan kejadian tersebut, Aiman hanya terkaku dan tidak dapat berbuat apa-apa namun dia memaklumkan sudah membuat laporan polis.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen turut berasa bimbang dan mendoakan agar dia dapat pulih dari trauma tersebut.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

5 bulan lalu

"Hilang Lah Sikit Nervous"- Tengah 'Ready' Nak Akad Nikah Tiba-Tiba Budak Perempuan Lompat Atas Bahu

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    July 6, 2022 at 3:09 pm

    ek elehh gayboyyyy

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...