Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO & FOTO) Aeril Zafrel Hadiahkan Mahligai Mewah Buat Wawa Zainal

Enam tahun mendirikan rumah tangga dan segala susah senang ditempuhi bersama, kini rezeki pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal semakin murah. Aeril sekali lagi mencuri tumpuan ramai apabila menghadiahkan isteri tercinta sebuah rumah dengan dekorasi yang cukup elegan dan mewah.  Ini adalah rumah pertama mereka berdua sejak berkahwin.

Advertisement

Wawa menerusi akaun Instagramnya sempat memuat naik video ucapan terima kasih terhadap suami tercinta yang selalu kerja keras untuk memberikan yang terbaik buat keluarga mereka. Untuk pengetahuan anda, mahligai pasangan ini mengambil masa selama setahun untuk pengubahsuaian.

Rata-rata netizen cukup teruja melihat hiasan cantik didalam rumah mereka itu dan mendoakan agar pasangan ini kekal bahagia sehingga akhir hayat mereka.

Jom kita lihat beberapa lagi foto rumah baharu Aeril dan Wawa dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit Foto : Lentera Creative Home

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. Anonymous

    November 7, 2018 at 1:08 pm

    Duduk kt puchong rasanya mereka..ehmehm..puchong bukn tmpat elite dn org2 kaya.
    Setakat 500 ribu biasa je nilai skrg.

  2. AKU

    November 7, 2018 at 12:51 pm

    x baik menunjuk tau

  3. aku

    November 7, 2018 at 12:50 pm

    baguslah kalau dah kaya ..cuma pd aku artis kena beringat sbb time sakit je jatuh miskin, minta derma sana sini masa senang beli itu ini, pegi sana sini

  4. Anonymous

    November 7, 2018 at 12:04 pm

    deco ruang tamu jer pun dah show off… retis lain kaya2 deco sebijik banglo takde perangai sakai mcm aeril wawa ni

  5. Anonymous

    November 7, 2018 at 9:36 am

    udah2 ler nak cakap hadiah beso2 kat isteri tu org lain lagi byk yang kaya raya

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama