(VIDEO) “Dia Rela Masak Lain” – Isteri Luah Rasa Kecewa Dah Penat Masak Tapi Mak Mertua Tak Pernah Jamah

Kehidupan

(VIDEO) “Dia Rela Masak Lain” – Isteri Luah Rasa Kecewa Dah Penat Masak Tapi Mak Mertua Tak Pernah Jamah

Umum mengetahui, kehidupan selepas berumah tangga boleh menjadi satu perkara yang mencabar buat seseorang individu terutama dalam bab mengambil hati mertua.

Begitulah yang dirasakan oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Nanda Maezha yang memuat naik hantaran video berkongsi kesukaran yang dilaluinya dalam mengambil hati ibu mertua.

Advertisement

Menerusi video tersebut, wanita itu dilihat kecewa apabila ibu mertuanya langsung tidak menghargai masakannya dan lebih rela bungkus makanan dari luar.

mak mertua

Penat menjadi pelangi untuk orang yang buta warna.

Malah, lebih menyedihkan apabila masakannya langsung tidak dijamah oleh ibu mertuanya dan sanggup memasak juadah lain.

@nandamaezha

cape ya jadi pelangi untuk orang yang buta warna .. #menantu #istri #tinggalbarengmertua #sakithati #sedih #baper #galau #hancur #kecewa #fyp #zyxcba #mertuadanmenantu #mertua

? Rumah Singgah – Fabio Asher

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut memberi pelbagai respon, ada yang bersimpati dengan nasib wanita itu dan ada juga yang berkongsi pengalaman sama.

Bukan menantu pilihan macam tu lah jadinya. – Netizen.

Aku dah di titik pasrah, mertua nak sayang atau tak pun aku dah tak peduli, sebab dah penat sangat,” tulis seorang pengguna TikTok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

suami buat beras biar isteri dan anak lapar
6 bulan lalu

"Kami Tak Dapat Makan.." - Setiap Kali Gaduh Beras Dibuang, Suami Akan Biarkan Isteri & Anak Berlapar

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    May 30, 2022 at 2:50 pm

    knp portal ni suke cedok content luar negara? hahah

  2. Anonymous

    May 30, 2022 at 1:17 pm

    Kalau jadi mentua jangan la melampau sangat.. Kang dapat yg bangang xreti kr dapur bru ko tau… Besenyer mertua ni diowg nak balas dendam.. Entah kisah silam @ sekarang… Wallahualam

Loading...