(VIDEO) “Dia Nak Mandi Jugak Tu..” – Lelaki Nak Tunjuk Pacat Tapi Netizen Nampak ‘Benda’ Lain?

Kehidupan

(VIDEO) “Dia Nak Mandi Jugak Tu..” – Lelaki Nak Tunjuk Pacat Tapi Netizen Nampak ‘Benda’ Lain?

Baru-baru ini tular di aplikasi TikTok, video memaparkan seorang lelaki yang merakam kakinya dipenuhi pacat ketika sedang berehat di tepi sungai selepas hiking.

Menerusi video tersebut, dia sempat menanggalkan kasut untuk menunjukkan jumlah pacat yang hinggap di kedua-dua kakinya namun semuanya berkumpul di satu tempat yang sama.

Advertisement

Namun, apa yang menjadi perhatian netizen adalah apabila mereka ternampak ‘sesuatu’ dalam rakaman tersebut.

pacat

‘Dia’ nak mandi jugak tu…

Sehingga kini, video tersebut telah meraih 5.3M tontonan, 246.7K tanda suka, 9.4K komen di laman TikTok.

@kifley02

agak2 binatang ni ada berapa ekor ? #fyp? #tiktokindonesia #hiking #waterfall

? Gatal – Janna Nick

“Selalu aku nampak samar samar je , sekali kat air terjun tu nampak jelas gila,” tulis seorang netizen.

“Bukan pacat ja yg buat aku seram, ada satu tu dok perhati pun seram gak tu,” tulis seorang lagi pengguna TikTok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

seram
9 bulan lalu

"Dah Tahu Dah?" - Entiti Menyerupai Ibu, Gadis Kongsi Kisah Seram Diganggu Mahkluk Halus

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    March 1, 2022 at 12:13 pm

    otak lembam bodo entah ke batu ka dahan ranting pokok yang tersangkut bawah air terjun terus kau cakap hantu ….kih kih kih kih kih

Loading...