(VIDEO) “Dia Nak Join Jugak” – Netizen Terhibur Tengok Monyet Bawa Lari ‘Phone’ Dalam ‘Live’ TikTok Gadis Ini

Kehidupan

(VIDEO) “Dia Nak Join Jugak” – Netizen Terhibur Tengok Monyet Bawa Lari ‘Phone’ Dalam ‘Live’ TikTok Gadis Ini

Tular di aplikasi TikTok, satu hantaran video oleh seorang pengguna dikenali sebagai Najwa Razak yang memaparkan rakaman dirinya bersama rakan yang sedang membuat live telah menjadi perhatian orang ramai.

Menerusi video tersebut, dilihat seekor monyet sedang berlegar di atas bumbung dimana tempat mereka berdua membuat live.

Advertisement

Namun, kedua gadis itu tidak menyedari perkara itu sehingga salah seorang penonton yang berada di dalam live tersebut memaklumkan kepada mereka.

monyet

Monyet dekat atas, serious lah?

Apa yang menjadi perhatian orang ramai adalah apabila sejurus mereka berdua menyedari perkara tersebut, kedua gadis itu terus berlari tanpa menyelamatkan telefon.

Malah, monyet yang berada di atas bumbung itu dilihat telah turun untuk mengambil telefon milik gadis itu dan membawanya lari.

@juwarazak

mahu heran tapi ini PSIS ??

? suara asli – cintaulamadanhabaib – nasehatulamadanhabaib

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur melihat kejadian berkenaan lebih-lebih lagi apabila video live itu turut sempat merakam gelagat monyet tersebut.

Terpaling sakit perut aku gelak time monyet tu tunjuk muka – netizen.

Akak, kalau saya lari memang akan lari sekali dengan phone tu.. tak ada masa nak fikir tinggalkan dekat situ.. nanti monyet tu curi macam mana,” tulis seorang pengguna Tiktok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

pelamin musnah ketika hari nikah
6 bulan lalu

"Kena Sumpah Ni.." - Pelamin Musnah Masa Hari Nikah, Netizen Dakwa Doa 'Ex' Termakbul?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...