(VIDEO) “Dah Semalaman Tak Balik Rumah” – Berbau Hapak & ‘Lalok’, Budak Perempuan Mengaku Ambil Pil Terlarang

Kehidupan

(VIDEO) “Dah Semalaman Tak Balik Rumah” – Berbau Hapak & ‘Lalok’, Budak Perempuan Mengaku Ambil Pil Terlarang

Viral di media sosial TikTok, satu hantaran video oleh seorang pengguna dikenali sebagai Nur Athirah yang menceritakan keadaan seorang budak perempuan telah mendapat perhatian orang ramai.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat budak perempuan itu berada dalam keadaan khayal di sebuah rumah bersama seorang lagi rakannya.

Advertisement

Menurut wanita itu, adik lelakinya telah menerima panggilan daripada budak perempuan tersebut supaya mengambilnya di sebuah rumah.

lalok

Aku pun pick up diorang then tiba sorang budak ni dalam keadaan macam ni. Masa ni kami takut sangat tak tahu nak buat apa.

Jelasnya, setelah sampai ke lokasi dia telah menemukan remaja perempuan ini dalam keadaan berbau hapak dan lalok.

Malah, remaja itu turut mengakui dia telah mengambil pil terlarang iaitu epam dan sudah seharian tidak balik ke rumah ibu bapa. Lapor Majoriti.

Dalam pada itu, wanit itu turut menitip pesanan buat ibu bapa diluar sana agar tidak mudah untuk membenarkan anak-anak mereka untuk mengikut lelaki ke mana-mana.

@nrathirah_m

jadikan pengajaran buat kita untuk lebih ambik thu aktiviti anak anak . #fyp

? original sound – ki – ki

Menjengah di ruangan komen, rata-rata orang ramai turut berasa risau melihat keadaan remaja berkenaan yang masih muda namun seperti ‘tidak terjaga’.

Sedihnya tengok dalam keadaan macam ni masih terlalu muda – netizen.

Budak lagi tu masih panjang masa hadapan,” tulis seorang lagi pengguna TikTok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

penyu
2 bulan lalu

(VIDEO) "Aniaya Haiwan!" - Tarik Penyu Ke Permukaan Air, Lelaki Ini Teruk Dikecam Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...