(VIDEO) Cari Pasal Kacau Orang Kurang Siuman Guna Mercun, Lelaki Biadap Akhirnya Ditahan Polis!

Kehidupan

(VIDEO) Cari Pasal Kacau Orang Kurang Siuman Guna Mercun, Lelaki Biadap Akhirnya Ditahan Polis!

Setiap manusia perlu dihormati secara sama rata tanpa mengira sama ada individu itu sempurna mahupun kurang sempurna.

Sebaliknya individu yang kurang sempurna sepatutnya lebih dihormati kerana kekurangan yang dimiliki berbanding insan yang sempurna dari segi akal fikiran.

Advertisement

Namun begitu, ada orang yang tidak menghormati golongan yang sedemikian dan bersikap kurang ajar kerana merasakan diri sendiri lebih hebat dan sempurna berbanding individu yang kurang bernasib baik.

Itulah yang ditunjukkan di dalam perkongsian video di Facebook yang berdurasi 50 saat ini, di mana seorang lelaki mengganggu ketenteraman seorang individu kurang siuman tanpa sebab.

Video juga menunjukkan lelaki berkenaan menggunakan mercun dan juga mempunyai cubaan untuk menumbuk dan mencucuk lelaki kurang siuman itu dengan objek yang kelihatan seperti kayu.

Dalam satu video lain, orang ramai yang tidak berpuas hati dengan tindakan lelaki terbabit menyuruhnya meminta maaf kepada mangsa yang dikenali sebagai Lan Aduk.

Suspek itu juga dikatakan telah ditahan polis setelah laporan berkenaan kes diterima di Balai Polis Santubong sekitar jam 5.36 petang semalam.

kamalodge hotel taiping
7 bulan lalu

(VIDEO) ‘Customer’ Dilayan Dengan Buruk, Netizen Kecam Pemilik Hotel Dan Staff Bersikap Kurang Ajar

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...