Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Aliff Syukri Berang Suaranya Dikritik Macam Katak

Sudah berkali-kali dikecam, jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri nampaknya masih tidak serik untuk bergelar penyanyi.  Terbaru, Aliff bakal melancarkan lagu rayanya sendiri berjudul Jom Raya gandingan bersama penyanyi Zizi Kirana.

Sempat memuat naik video ketika sesi rakaman lagu tersebut, nyanyian Aliff bagaimanapun dikritik teruk, sehingga ada yang samakan suaranya macam suara katak.

Advertisement

View this post on Instagram

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris)

Berang nyanyiannya dikecam hebat oleh netizen, Aliff tampil meluahkan rasa tidak puas hatinya. Terkilan dengan sikap netizen yang tidak menghargai bakatnya.

Advertisement

Luahan itu turut mendapat perhatian pelakon dan penyanyi Erra Fazira yang menyarankan agar Aliff menjalani latihan nyanyian dengan guru vokal.

Rata-rata netizen juga berpendapat bidang nyanyian tidak sesuai untuk Aliff dan lebih baik fokus kepada perniagaannya sahaja.

Mungkin benar apa yang dikatakan oleh netizen itu, memanglah ada minat untuk menyanyi tetapi kalau hanya dikecam tiada bakat, lebih baik kekalkan sahaja ia sebagai hobi. Janganlah terus menyalahkan orang lain dengan mengatakan mereka tidak menghargai bakat anda.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

38 Comments

  1. Anonymous

    May 31, 2019 at 9:24 am

    nara x nk post ke netizen ckp suara patah kayu sumbang…acah2 nk cover lagu raihan sekali sumbang…sama spesis dgn alip ni..muke pun nk iras2…

  2. umairah

    May 29, 2019 at 6:33 pm

    ikut la nasihat erra tu datok

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top