Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tuduhan Tidak Masuk Akal! – Neelofa Nafi Dakwaan Jadi Punca Keretakan Rumah Tangga Kakak

Pergolakkan rumah tangga pasangan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sedang hangat diperkatakan. Mereka sering kali memuat naik status luahan hati yang sedih di akaun Instagram masing-masing.

Advertisement

Baru-baru ini, ada pula pihak yang mendakwa melihat pasangan ini mendapatkan khidmat kaunseling di pejabat agama. Bukan itu sahaja, nama Neelofa pula turut terkait sebagai punca keretakan rumah tangga kakaknya.

Bagaimanapun, Neelofa  menafikan khabar angin itu dan meyifatkan tuduhan dirinya menjadi pencetus kemelut rumah tangga kakaknya sebagai tidak masuk akal.

Saya sayang kakak saya, sayang anak saudara saya. Semua tuduhan itu tidak masuk akal.

Advertisement

Neelofa berharap semua pihak berhenti membuat sebarang spekulasi liar dan sebaliknya mendoakan kesejahteraan Sharnaaz dan Nabila. Terus memberikan sokongan kepada pasangan itu meskipun apa jua yang sedang dihadapi mereka berdua.

Terdahulu, Neelofa dikaitkan dalam kemelut rumah tangga kakaknya selepas meninggalkan komen pada satu muat naik Nabila di Instagram yang didakwa ditujukan buat Sharnaaz.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

34 Comments

  1. PU Ameen

    March 20, 2019 at 11:50 am

    dalam masaalah rumahtangga selalunya dua2 bermasaalah. k bye.

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 11:57 am

      masa brkawan masalah x nmpk

  2. Anonymous

    March 20, 2019 at 11:32 am

    sebagai adik ipar , ko boleh juga memberi nasihat kepada abg ipar ko dn kakak. Jgn ko ckp perktaan itu shj “saya sayang kakak dan anak buah”…seolah2 ko dah tahu masalah sebenar mereka.
    Nk tanya ni, sudah x sebumbung ke kakak dgn abg ipar, kalau dh x sebumbung, mmg boleh bawa haluan masing2. Tak perlu perli-memerli dlm media.

  3. nana

    March 20, 2019 at 11:19 am

    cerai je nabila oii…mamat sampah ni bukan ada apa pun, mcm biawak hidup aje..sembang aje lebih,habok takdak mamat nih…mengabihkan beras ko aje nabila!

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 11:28 am

      kawen kontrak ke, dh dpt anak, terus berantakan.

    • That is a stone fire.

      March 20, 2019 at 11:29 am

      OMG!!!!

  4. faraj

    March 20, 2019 at 10:36 am

    Apa khabar Neelofa? kalau awak baca ni Neelofa, saya cuma nk tanya Kucing2 sihat? untuk bekal hari tua.(Bercakap gan kucing)…hihihihi

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 10:51 am

      ko melati kan???

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 11:16 am

      anon 10.51am, baru tahu ke faraj tu melati lah..nama boleh tukar, otak tak

  5. Anonymous

    March 20, 2019 at 10:13 am

    apa kata kita berselfie dulu dengan phone Oppo.

Loading...
To Top