“Tu Kawasan Orang Beribadah Tau!” – Kru Produksi ‘Tangkap’ Pasangan Buat ‘Projek’ Dipuji Netizen

Kehidupan

“Tu Kawasan Orang Beribadah Tau!” – Kru Produksi ‘Tangkap’ Pasangan Buat ‘Projek’ Dipuji Netizen

Kebiasaannya kalau kita lihat kereta ‘park’ di tempat sunyi sepi ataupun tempat yang tidak sibuk, sudah pasti kita akan memikirkan sesuatu yang ‘bukan-bukan’ sedang berlaku di dalam kereta itu kan?

Seperti yang telah disaksikan tanpa sengaja oleh sekumpulan kru produksi di sebuah lokasi pengambaran, dimana ada satu kereta yang difahamkan sudah datang lebih awal tetapi kelihatan mencurigakan.

Advertisement

Tanpa membuang masa, team produksi telah memikirkan satu idea untuk mengepung kereta yang dinaiki oleh pasangan couple tersebut dengan meletakkan kereta serta lori disebelah dan belakang kereta terbabit.

Meninjau di ruangan komen hantaran video itu, rata-rata netizen meluahkan rasa kecewa dan terkilan atas perbuatan yang dilakukan oleh pasangan tersebut kerana boleh dikatakan tempat mereka melakukan ‘projek’ itu berdekatan dengan tempat beribadah.

komen tiktok

Dalam pada masa yang sama, ada juga netizen yang memuji tindakan yang di ambil oleh kru-kru produksi yang berada di kawasan terbabit.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

founder menipu inai boleh dibawa solat
6 bulan lalu

Kantoi Menipu Kata Inai Boleh Dibawa Solat, Founder Siap 'Body Shaming' Wanita Nak Tutup Salah Sendiri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...