Written by Bella | May 28th, 2019

Penyanyi dan pelakon Aliff Aziz mencetuskan persoalan apabila memuat naik status memberikan bayangan dia ingin merujuk semula dengan bekas isteri, Bella Astillah.

Bella ketika dihubungi pihak media berkata, dia sendiri tidak pasti apakah maksud disebalik status Aliff itu. Buat masa ini, dia enggan memberikan sebarang komen mengenai kontroversi rumah tangganya lagi. Belum tentu status itu ditujukan kepada dirinya.

Saya tidak mahu komen kerana ia melibatkan banyak hati. Lagi pula status itu tidak tahu ditujukan kepada siapa. Kami baru bercerai dan saya pula sudah mula fokus bekerja. Saya tidak mahu orang cakap saya tak henti-henti keluar kenyataan.

Saya fokus untuk membesarkan anak sahaja. Apa-apa pun orang nak cakap, saya Cuma harap doakan sahaja yang baik-baik dengan jalan yang kami pilih.


Bella dan Aliff mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016 dan bercerai pada 16 Mei lalu selepas beberapa kali Aliff kantoi curang.

Sumber Berita : mStar Online

25 responses to Tidak Mahu Komen Status Rujuk Aliff, Belum Tentu Untuk Saya – Bella Astillah

  1. Anonymous says:

    Confusing doa ni. Sekiranya dia bukan jodohku, jadikan aku jodohnya.

  2. oyeaah says:

    Masa ku teringat akan dirimu
    Ada sesuatu begitu mengganggu
    Diam-diam aku curang padumu
    Bermimpi bila kau jadi milikku
    Jauh di dasar hatiku ingin ku teriak
    Aku cinta kamu!
    Sayang, sayang-sayang
    Aku memang curang
    Tertutup sudah bagiku kesempatan
    Dan memang gayaku
    Rebut janda orang
    Meski hati tulus cerita berakhir tak senang
    Aku tahu akan sulit bagiku
    Mencari-cari pengganti dirimu
    Tapi bagi lelaki macam aku
    Tak mau berakhir kerna begitu
    Jauh di dasar hatiku ingin ku teriak
    Aku cinta kamu!
    Sayang, sayang-sayang
    Kamu dah berpunya
    Tertutup sudah bagiku kesempatan
    Dan memang gayaku
    Rebut janda orang
    Meski hati tulus cerita berakhir tak senang
    Tak mungkin, tak mungkin
    Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
    Meski jauh…

  3. Mira says:

    Eeee jangan kacau bella la!

  4. hanya advise says:

    Nak kata kita ni keji tak jugak tapi bila lht bella dan anak ni kasihan lah sebelum ko buat perkara terkutuk tu ada ko fikirkan anak bini kau dekat rumah ker bella fikir dengan matang bella dia bukan lelaki yg baik kta kan lah dah ada bukti ko masih nak move on dengan dia nanti dia buat lagi jgn cair dengan kata kata nya tu