Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tiada Kepentingan Untuk Memfitnah – Isteri Da’i Hijrah Nafi Sengaja Dedah Kes Video Panas Suami

da'i hijrah

Minggu lalu, hangat lagi dengan kontroversi seorang pendakwah bebas dimana isterinya telah tampil membuat pendedahan mengejutkan tentang sikap suaminya yang kerap menghantar mesej tidak senonoh dan juga video mengghairahkan kepada wanita lain.

da'i hijrah

Advertisement

Pelbagai spekulasi timbul dan nama seorang peserta rancangan realiti dakwah iaitu Da’i Hijrah atau nama sebenarnya Muhammad ‘Asri Hijrah Bin Damni telah menjadi bualan ramai. Menguatkan lagi dakwaan tersebut apabila pendakwah itu bertindak untuk menyepikan diri dan menutup kesemua akaun media sosialnya.

Dihimpit dengan pelbagai persoalan selain ada pihak yang mempertikaikan tindakannya mendedahkan masalah rumah tangga kepada umum, isteri Da’i Hijrah, Zaidah Ismail tampil memberi penjelasan mengenai suaminya yang berlaku curang.

da'i hijrah curang

Zaidah atau lebih mesra dengan panggilan Aida menjelaskan rahsia yang disimpan selama empat tahun itu didedahkan bukan bertujuan untuk memfitnah mahupun mengaibkan suaminya.

Tiada kepentingan untuk memfitnah

Advertisement

da'i hijrahda'i hijrahda'i hijrah

Harap suami bertaubat

isteri da'i hijrahda'i hijrah

Meskipun dihimpit kontroversi, pendakwah bebas itu sehingga saat ini masih lagi mengunci mulut dan enggan memberi komen lanjut tentang dakwaan isterinya itu.

Sumber Berita : Aida Ismail 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Anonymous

    December 23, 2019 at 4:10 pm

    Betul, mahkamah syariah zalim pada wanita. Adik saya diceraikan 3 kali pertama melalui msg Instagram, yg kedua melalui telefon rumah (x sempat nak record) Dan ketiga melalui handphone (direkod). Mahkamah panggil suami utk pengesahan lafaz cerai sebanyak 5 kali Dan pihak lelaki tak datang.

    Last ya mahkamah kata sebab suami tak datang maka kes ditutup. Habis tu apa jadi dengan lafaz cerai 3 kali tu. Nak biar mcm tu je ke?

  2. booba

    December 23, 2019 at 2:12 pm

    ehmm….makin byk plak kes2 mcm ni kt media sosial…ape laaaa nk jd dgn pendakwah2 muda kt luar sana tu….wahai pendakwah2 muda yg baru nk berjinak2 dlm dunia dakwah anda, muhasabah la diri slalu….masuk dunia pendakwah ni nk cari ilmu agama ke…nk cari glemer???…..pandang2 la diri tu sikitt…betulkan niat anda tu dulu sblm sibuk nk “betulkan org lain”..

  3. a fighter

    December 23, 2019 at 1:31 pm

    betol…mahkamah dunia zalim…

  4. korok

    December 23, 2019 at 12:13 pm

    makin byk kes2 org alim buat hal…cmna la org nak percaya ngan korg ni..muka bini dia cam kak lina pompom

  5. Yue

    December 23, 2019 at 10:23 am

    Zalim kah mahkamah syariah? Letih seorg wanita naik turun mahkamah tak berkesudahan, akhirnya pilih jalan penyelesaian yg lain. Mmg xde ihsan kan utk seorg wanita dlm agama islam?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama