May 16th, 2019

Kontroversi kemelut rumah tangga yang menghimpit diri, bekas isteri PU Abu iaitu Ain Afini memberikan kesan yang mendalam dalam hidupnya. Ain mengakui disebabkan rasa tertekan, doktor memberitahu kandungannya kurang aktif.

Sebenarnya keadaan kandungan tidak berada dalam keadaan baik, sewaktu saya buat pemeriksaan beberapa minggu lepas doktor kata bayi saya tidak aktif. Doktor nasihatkan saya supaya tidak terus berada dalam tekanan dan banyakkan berehat.

Meskipun melalui pelbagai dugaan, akhirnya pasangan ini sah bercerai talak dua semalam. Ain menyifatkan apa yang berlaku ada hikmah tersendiri dan dia redha dengan ketentuan takdir. Siapa tahu, selepas ini mungkin ada sinar kebahagiaan baharu buat dirinya.

Ustaz (Pu Abu) mahu kembali, namun saya menolak. Untuk apa? Dia pun sudah ada isteri. Saya tiada apa-apa nasihat padanya, biarlah dia dengan kehidupannya sekarang. Saya kuat apabila mendapat sokongan ibu bapa dan keluarga di sini.

Terdahulu, Terdahulu PU Abu menceraikan isterinya yang  sedang sarat hamil anak pertama mereka kerana mahu bernikah dengan seorang wanita berstatus janda bernama Hana Azraa. Semalam, pada awalnya mahkamah mengesahkan Ain dan PU Abu masih menjadi suami isteri kerana talak yang dilafazkan melalui WhatsApp tidak sah.

Namun, PU Abu tidak berlaku jujur dan ada menyembunyikan fakta, dia hadir semula ke mahkamah untuk memberikan kenyataan dan pasangan ini akhirnya sah bercerai talak dua.

Sumber Berita : Utusan Online


19 responses to “Tertekan Dengan PU Abu, Anak Dalam Kandungan Ain Afini Tidak Aktif”

  1. faraj says:

    Si Abu ni adalah Playboy yg paling Hodoh saya jumpa….camner lah janda mengawan…yutup lampu [email protected] Janda tu cuma promote jer….mcm H.Hamidun sebelom ni…

  2. faraj says:

    memang tk aktif…terkejut tgk muka bapak dia…Hodoh bebenor…anak tu malu nk kuar….inilah hakikat nya.

  3. rabbit says:

    Tolong jangan panggil dia PU lagi…tak layakkk lansungggg…

  4. Anonymous says:

    Semoga selamat dunia akhirat… bersyukurlah terlepas dari penzina….
    penzina adalah untuk penzina…. tak akan kemana
    Nak balik sebab takut org boikot dan nak nampak mereka jadi mangsa konon maka perangai haram di beri bersembunyi di senalik kopiah dan purdah tapi berzina senang2

  5. hakak says:

    bertabah lah ain.. ada hikmah atas sesuatu tu.. wanita baik hanya utk lelaki yang baik.. si abu tak layak dpt wanita baik.. dia hanya layak utk betina kaki sondol je.. sbb mereka mmg sekufu..

Loading...