April 23rd, 2018

Tengah hari tadi, tindakan Fathia Latiff yang memuat naik foto Zul Ariffin bersama Elizabeth Tan mencetuskan spekulasi mengenai hubungan mereka berdua lebih-lebih lagi apabila Fathia menerusi kapsyen di akaun Instagramnya meminta agar Zul menjaga Elizabeth dengan baik. Namun, foto tersebut telah dipadam.

Elizabeth ataupun mesra dengan panggilan Lizzy memberitahu beliau agak terkejut dengan perkara itu apatah lagi beliau tidak pernah mengenali Fathia secara peribadi.

Saya dimaklumkan pengurus mengenai perkara itu. Lucu ada. Terkejut pun ada. Ini kerana tidak semena-mena Fathia memuat naik gambar saya dan Zul sedangkan kami sedang berlakon bersama. Saya tidak pernah berjumpa Fathia, apatah lagi berkawan dengannya.

Lizzy harap isu ini tidak menimbulkan salah faham dikalangan peminat kerana kapsyen Fathia yang seakan memberikan bayangan timbulnya bibit cinta antara dirinya dan Zul sedangkan mereka hanya bergandingan dalam sebuah filem.

Sumber Berita : BH ONLINE


42 responses to “Terkejut Fathia Kongsi Foto Saya Dan Zul, Tidak Tahu Motifnya – Elizabeth Tan”

  1. Anonymous says:

    Setan la FL ni. Asyik firestone. Dgn Elfira, cover lagu SS tukar lirik tag El. Now Lizzy n Jul Ripin. Kalau x setan apa? Suka provoke orang. Sape2 pi kawin jelah dgn FL ni. mesti cantik kalau tudung sempurna. tak la rambut jelir2 keluar.

  2. Anonymous says:

    Maaf yer, apa yg aku nak ckp ni di luar tajuk…korg tgk tak cerita monalisa di astro maya hd tu? Kenapa la watak zara zya tu bodoh sgt? Lembut sgt? percaya sgt ngan org? Pastu chef di hotel tu tak ada keje di dapur ker, boleh pulak merayap raya merata hotel. Setahu aku kerja chef di dapur jer, si mona tu pon senang betul keluar masuk ke pejabat Naib presiden hotel, tak logik langsung…pastu boleh plak merayap rayap merata hotel….tak kan pintu pejabat seorg naib presiden dibiarkan tanpa dikunci. Lagi satu pintu bilik di rumah dia org tu tak berkunci ker, senang betoi org luar keluar masuk..tak logik betoi la citer tu….skrg ni dah malas dah tgk, sebab menyampah ngan watak zara zya tu, lembik sgt, percaya sgt ngan org…adoii…

  3. Anonymous says:

    aku rasa fathia ni amek barang la.. macam biol semacam je sekarang ni

  4. Lola says:

    Aku x faham si Pukiya Latif ni, mcm otak dia rosak skrg.. aritu tag elpirah loy psl lagu, skrg ni lg. Nyanyok biol eh ?

  5. melati says:

    “F L, keliru tu ..kankang jer lah FL..!!!”

Loading...