“Tempat Berniaga Tu Tak Kena”- Ustazah ‘Promote’ Suplemen Minda Depan Kaabah Ditegur Netizen

Kehidupan

“Tempat Berniaga Tu Tak Kena”- Ustazah ‘Promote’ Suplemen Minda Depan Kaabah Ditegur Netizen

Baru-baru ini seorang wanita yang juga pendakwah bebas ditegur netizen selepas dia sempat mempromosikan suplemen minda ketika berada di hadapan Masjidil Haram, Tanah Suci Mekah.

Susulan tindakan wanita itu, penulis dan penceramah, Syihabudin Ahmad Md Yatim mengulas tentang perkara tersebut di saluran YouTube miliknya.

Advertisement

Menurut Syihabudin, dia mengakui tidak mengenali ustazah berkenaan atau latar belakang wanita itu sehingga dia mampu menghasilkan suplemen minda untuk kanak-kanak.

Selain itu, dia juga berkata tempat mempromosikan produk itu tidak sesuai kerana masjid dibina untuk beribadah dan bukannya untuk berniaga.

Beralih ke ruangan komen YouTube, ramai netizen yang menegur cara ustazah itu kerana dianggap menggunakan agama untuk meraih keuntungan.

6 bulan lalu

Lakukan Amang Seksual Terhadap Kanak-Kanak, Imam Miliki 3 Pertuduhan Berunsur Seksual

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : YouTube

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...