Written by Bella | May 17th, 2018

Sekali lagi tampil separuh bogel dan menayang badannya yang sasa menerusi filem terbaru bergenre aski, Sangkar, pelakon Zul Ariffin tidak kisah sekiranya ada pihak mengatakan tubuhnya itu dieksploitasi sekali lagi.

Buat Zul biarlah orang mengecam beliau hendak jual tubuh sekalipun tetapi beliau sebenarnya hanya ingin menjayakan watak sebagai MMA “fighter” dalam filem tersebut.

Biarlah orang nak cakap saya nak jual tubuh pun kerana ia keperluan watak dilakonkan. Bukan sengaja mahu tayang badan untuk raih publisiti. Setakat ini, saya giat menjalani latihan Intensif untuk karakter peninju MMA itu.

Zul antara pelakon yang mempunyai karisma tersendiri dan sanggup melakukan apa sahaya demi mendapatkan hasil yang terbaik demi menghidupkan wataknya dalam sesebuah filem mahupun drama. Lagipun kalau difikirkan, mana ada MMA fighter yang memakai baju ketika berlawan?

Sumber Berita : Harian Metro

11 responses to Tayang Badan Separuh Bogel, Zul Ariffin Tidak Kisah Dikecam Jual Tubuh

  1. vidalaknat says:

    Untuk tatapan muslimah2 tudung labuh apabila mereka horny dan nak [email protected]

    2

    15
    • Podah says:

      Wah3..komen mcm org tak puase je.. apehal pempuan betudung tgk dia x pakai baju boleh horny plak?? Ade otak ke xde ni? Bwk2 betobat la…kalau bln ramadan otak mcm ni..time tak ramadhan mesti otak ko sakit doh. Ko perlu bantuan doktor sakit jiwa nih

      15

      0
    • gilakentang says:

      komen mcm laknat…tak puasa ke??

      1

      0
  2. bibik_cun says:

    Elehh.. korang jugak gila2 kan badan sado! die belanja laa! bkn bogel pon!!!!!!

    1

    0
  3. melati says:

    satu jrr nk Ckp….GELI…eeeee …..andartu2 mcm Neelofa selera kot..!!!!

    2

    3
  4. Anonymous says:

    Pendapat saya, dia bukanlah seorang pelakun yang bagus pun.

    8

    -1
    • Manusia says:

      Faktor fizikal salah satu sbb org mau layan walapun brlakon tak bagus yg kamu kata.
      Dia mmg ada package..tinggi..kacak…dn lagi2 bujg..tapi kenapa ye x mau kawen..ada masalh ke????.

      Setiap manusia ada lebih dn kurang ye.
      Tiada yg semporna kita ni tau sbb kita manusia.

      0

      0
  5. Anonymous says:

    amboi ayat nara sejak2 jul ripin peluk lopak.. ayat cantik2 jer berkarisma tinggi pulak.. dulu ayat ajak org kutuk jul ripin & gayatri

    0

    0
  6. ikan says:

    ate mana gambonye?? hadoilaaa

    0

    0
  7. Hot stuff says:

    10000x aku tengok badan american ninja warrior dari yg ini. More natural not steroid body

    1

    0

Leave a Comment

Optional