Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tampilkan Isteri Kedua Di Muka Hadapan, Instagram URTV ‘Diserang’

Poligami adalah perkara yang halal namun ia merupakan satu isu yang dikira sensitif oleh kaum wanita. Justeru, apabila majalah legenda URTV menampilkan Izreen Azminda dan Adira Suhaimi sebagai penghias muka hadapan untuk tema ‘Naluri Isteri Kedua’, Istagram majalah itu ‘diserang’ segelintir Netizen.

Terdapat Netizen mempersoalkan mengapa majalah itu menampilkan isteri kedua dan berkata tidak akan membeli majalah itu disebabkan tema yang ditampilkan.

Advertisement

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

“Mendongak kemain ya berjaya jadi pengextend masjid.”

Screenshot_2018-02-05_110705
Screenshot_2018-02-05_110714

Screenshot_2018-02-05_110723
Biarpun begitu, pihak URTV membalas yang Netizen tidak berhak menghukum manusia, namun Netizen punya alasan tersendiri.
Screenshot_2018-02-05_110731
“Siapa kita untuk menghukum manusia lain.”
Screenshot_2018-02-05_110810

Screenshot_2018-02-05_110832

Untuk makluman, Izreen, 32, telah berkahwin dengan pemuzik Gegar Vaganza, Ude Wahid, 29, sebagai isteri kedua tanpa diketahui isteri pertamanya, Intan Liana Azman, 32, seorang surirumah. Izreen mempunyai seorang anak lelaki hasil perkahwinan terdahulu manakala Ude dan Intan mempunyai dia orang anak lelaki. – beautifulnara.com

Sumber: Instagram URTV

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

122 Comments

  1. ?

    February 7, 2018 at 1:02 am

    Rsenye kisah jering ni plg Rmai nye komen ??

  2. ?

    February 7, 2018 at 1:01 am

    Rsenye kisah jering ni plg Rmai nye komen ??

  3. wekkkkkkk

    February 6, 2018 at 3:09 pm

    ada kisah rakyat marhaen di Pantai Dalam, KL, adik aku citer, bini pertama skrg umur 36, ada anak 6, paling bsr form 4, paling kecik umur 3 tahun.

    Nk buat citer, si laki kawen lagi dn x tgok dn x bgi nafkah 2 tahun kt bini dn anak2. Atuk dn nenek, mak budak2 tu duduk di PPR Pantai.

    Atuk lumpuh, nenek dh tua.

    Ssh sgt, kami mana yg terdaya je membantu, bukan nk kata aku ni baik hati, smlam aku bagi 10 kilo beras dn 2 papan telur ayam. Adik bagi jugak. Kalau Magee 1 peket 5 bungkus tu mmg 5 minit je habis. Sian tau.

    Nk buat citer, sggup amek laki org bini pertama dn anak2 di biarkan kebuluran

    Baitulmal pun ada byk nk di bantu. Berapa sen je dpt.

    Skadar kongsi, bukan riak, tapi jgn amek laki org.

    Inilah di sbbkan amek laki org, laki org tu kucing bkn manusia. Geram lak aku wei..

    Mgkn laki dia dh kena “ikat” oleh bini no. 2

  4. Anonymous

    February 6, 2018 at 2:39 pm

    dah2lah kutuk izreen ni..siti nurhaliza perampas jgk…siap suruh cerai siap2 bini datuk k….ini siti pregnant dok up berita cakap kesian siti menunggu bertahun2…..bila artis diva buat salah buat pejam mata je….double standard betul

    • wekkkkkkk

      February 6, 2018 at 2:44 pm

      x mengapa, perampas ni akan ada balasannya..nnti keturunan akan dtg, org yg rampas maka akan di rampas smula.

    • Anonymous

      February 7, 2018 at 7:49 am

      Jgn kita bimbang urusan Allah…
      Just percaya janji DIA pasti sudah.
      Kalo setiap balasan tu Allah zahirkan utk semua org tau, maka yg tu kita kena risau, bukan balasan org lain tp balasan utk kita sendiri.
      Xde manusia yg x berdosa…

  5. wekkkkkkk

    February 6, 2018 at 1:37 pm

    ada kisah rakyat marhaen di Pantai Dalam, KL, adik aku citer, bini pertama skrg umur 36, ada anak 6, paling bsr form 4, paling kecik umur 3 tahun.

    Nk buat citer, si laki kawen lagi dn x tgok dn x bgi nafkah 2 tahun kt bini dn anak2. Atuk dn nenek, mak budak2 tu duduk di PPR Pantai.

    Atuk lumpuh, nenek dh tua.

    Ssh sgt, kami mana yg terdaya je membantu, bukan nk kata aku ni baik hati, smlam aku bagi 10 kilo beras dn 2 papan telur ayam. Adik bagi jugak. Kalau Magee 1 peket 5 bungkus tu mmg 5 minit je habis. Sian tau.

    Nk buat citer, sggup amek laki org dn bini pertama dn anak2 di biarkan kebuluran

    Baitulmal pun ada byk nk di bantu. Berapa sen je dpt.

    Skadar kongsi, bukan riak, tapi jgn amek laki org.

    Inilah di sbbkan amek laki org, laki org tu kucing bkn manusia. Geram lak aku wei..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama