“Tampal Harini, Esok Tanggal” – Netizen Pertikai Cara JKR Baiki Jalan, Nampak Tak Ikhlas Buat Kerja?

Kehidupan

“Tampal Harini, Esok Tanggal” – Netizen Pertikai Cara JKR Baiki Jalan, Nampak Tak Ikhlas Buat Kerja?

Baru-baru ini, foto yang dimuat naik oleh Jabatan Kerja Raya (JKR) menampakkan mereka sedang menampal jalan berlubang telah menarik perhatian warganet untuk meninggalkan pelbagai komen.

Difahamkan dari hantaran yang dibuat oleh Kelab Info Malaysia melalui Facebookpihak JKR sedang menampal jalan berlubang yang terletak di Lebuhraya Pasir Gudang Seksyen 9-10, Hala Pasir Gudang – Perling.

Advertisement

Satu perkara yang membuatkan netizen berasa sedikit ‘panas’ melihatnya adalah cara mereka menampal jalan yang berlubang itu dan hasilnya yang dikatakan tidak akan tahan lama.

Dalam pada itu, ramai berkata seandainya mereka menampal seperti itu, ia tidak akan dapat bertahan, lagi-lagi selepas hujan turun.

komen facebook

komen facebook

Tambahan lagi, ada yang mempertikaikan cara pihak JKR bekerja dan berkata orang kampung juga mampu untuk melakukan kerja yang lebih baik daripada apa yang dilakukan oleh mereka itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

6 bulan lalu

Terima Lamaran Jadi Isteri Kedua Lepas Kenal 2 Minggu Di FB, Netizen Tanya Kenapa Kahwin Di Siam?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...