Tak Boleh Terima Isteri Pernah Dirogol, Luahan Lelaki Ini Undang Kemarahan Netizen

Kehidupan

Tak Boleh Terima Isteri Pernah Dirogol, Luahan Lelaki Ini Undang Kemarahan Netizen

Dugaan alam perkahwinan pastinya akan dialami oleh pasangan suami isteri sepanjang melayari bahtera rumah tangga mereka, tidak kiralah dari segi emosi, kewangan dan sebagainya.

Baru-baru ini tular di media sosial Twitter milik personaliti TV Fedtri Yahya di mana dia berkongsikan luahan rasa daripada seorang jejaka yang tiba-tiba tidak dapat menerima kisah silam isterinya sebelum mereka berkahwin.

Advertisement

Kata lelaki tersebut, isterinya ada memaklumkan bahawa dia pernah dirogol sebelum bernikah dan pada mulanya, lelaki itu menerima dengan hati yang terbuka.

Namun selepas tiga tahun berkahwin, bapa mentuanya pula mengaku bahawa isterinya itu merupakan anak tidak sah taraf sekaligus menjadikan lelaki itu berfikir dua kali sama ada untuk meneruskan perkahwinan tersebut kerana terasa dirinya seperti ditipu.

Advertisement
Luahan Hati lelaki isteri takda daraSumber : Twitter Fedtri Yahya  

Cerita lelaki itu lagi, dia berasa kecewa kerana tidak mendapat isteri yang dara dan perkara tersebut sering kali bermain di fikirannya sehingga menjadi satu isu yang sangat besar di kemudian hari.

Sehubungan dengan itu, lelaki itu kemudiannya meminta pendapat netizen tentang bagaimanakah cara terbaik untuk ‘merelakan’ perasaan tersebut daripada terus menganggu rumah tangga yang dibina.

Dan sudah pasti, pelbagai respon dapat dilihat daripada komen yang dilontarkan netizen di mana kebanyakan mereka berpendapat bahawa isu tiada dara dan anak luar nikah ini bukanlah satu penghalang untuk seseorang mengejar kebahagiaan.

Komen Twitter Fedtri YahyaSumber : Twitter Fedtri Yahya  

Namun, ada juga yang menyelar sikap lelaki itu yang seolah-olah menyalahkan wanita itu dirogol dan dilahirkan sebagai anak tidak sah taraf memandangkan perkara itu di luar kemahuan isterinya.

Pendapat anda bagaimana? Apa-apa pun marilah kita doakan yang baik-baik sahaja untuk mereka berdua.

wanita hidap vaginismus
4 bulan lalu

"Kuat Iman Suami Dia" - 6 Tahun Berumah Tangga, Wanita Tak Pernah 'Tidur' Dengan Suami, Rupa-Rupanya..

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Cari Forum

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    January 19, 2022 at 7:13 am

    semua yer dugaan dr allah dan kene redha

  2. Anon The Truth Hurt

    January 18, 2022 at 2:06 pm

    Itu bisikan yang nak rosakkan rumahtangga. Sekarang rumahtangga suuusah nak cari yang bahagia. Kalau dah bahagia, terimalah apa adanya. Bukan salah isteri. Dia anak luar nikah, itu salah mak bapaknya. Mak bapaknya wajib kena kapak. Kalau nanti dah cerai pastu nak rujuk tapi isteri dah tutup terus pintu hati, baru kecewa terjun tangga…huhu.

  3. Anonymous

    January 17, 2022 at 4:22 pm

    laki mcm ko ni la yg x sedar dek untung… dh ade 3 ank ko nk ungkit lg.. di d rogol bukan die rela… ko pk yg dpt bini xde dara, ko tu ms kawen ade teruna x??? pk yg bini ko je an .. bodoh btl kalu ko pangai yg cmni baik ko ceraikan je la die bg die peluang dpt lelaki yg lebih baik dan mulia dr ko. ko nk sngt pendapat kan haaaa amekkk ko ni pendapat aku

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...