Written by Bella | March 14th, 2019

Semenjak dua menjak ini cuaca di Malaysia memang panas yang amat. Duduk dalam pejabat yang ber’aircond’ pun boleh berpeluh lagi. Panas-panas macam nie, kalau dapat bercuti ke Genting Highlands memang terbaik. Udara nyaman, suasana tenang, banyak aktiviti best yang boleh dilakukan dan paling penting, cuaca di atas tue sejuk!!!

Hari ini Abang Nara nak kongsikan cara yang amat MUDAH dan amat MURAH untuk anda menikmati percutian penuh nyaman di Genting Highlands. Tapi sebelum itu,  korang kena tengok dulu poster kat bawah nie:-

Dengan kerjasama Resort World Genting dan Genting Rewards, Watsons Malaysia memberikan kita semua peluang untuk memenangi percutian bernilai sehingga RM100,000 di Genting Highlands. Kempen ini dinamakan “Kaw Kaw Rewards” sebab hadiahnya semua memang kaw-kaw belaka.  Memang rugi kalau anda tak join sebab cuma ada 3 langkah yang perlu anda lakukan untuk berpeluang menjadi salah seorang pemenang:-

  1. Kenalpasti Watsons yang berhampiran dengan rumah/pejabat anda
  2. Belanja RM50 & ke atas pada produk jenama Watsons. Jangan lupa minta resit
  3. Isikan borang dan masukkan nombor resit pembelian di https://www.watsons.com.my/promo-kawkaw-rewards.

Untuk makluman, ada lebih 1,000 produk jenama Watsons yang boleh anda beli di kesemua cawangan Watsons seluruh Malaysia. Antara produk-produk terbaru yang tengah laku macam pisang goring panas ialah:-

  1. Penjagaan rambut – Hair System by Watsons Ultimate Hair Oil

2. Kesihatan Tubuh Badan – Nutrabliss Bentong Ginger

3. Penjagaan Diri – Naturals by Watsons

4. Penjagaan Kulit – Collagen by Watsons

Selain itu ada juga produk ‘best seller’ seperti kapas muka jenama Watsons, Nore Pose Tape dan pencuci mulut jenama Watsons. Senang cakap, sebut je apa yang korang nak, semua ada di Watsons. Paling penting, bakul anda mesti penuh dengan produk jenama Watsons bernilai RM50 ke atas untuk melayakkan diri menyertai kempen “Kaw Kaw Rewards” ini.

Siap!!!! Kempen “Kaw Kaw Rewards” ini berlangsung dari 5 Mac ini sehinggalah 15 April kelak. Lagi banyak pembelian, lagi tinggilah peluang untuk anda menang. Kalau anda adalah pemegang kad Elite Watsons, makin cerah peluang untuk anda bercuti di Genting Highlands sebab RM50 = 5 penyertaan. Best kan? Maklumat lanjut layari www.watsons.com.my