August 17th, 2011

Lisa Surihani time umur 14 tahun dengan umur sekarang nie macam tak ada beza je kan? Still cute mute lagi. Kalau tak silap, inilah iklan pertama lakonan Lisa Surihani. Comel tak?

Serius sama je muka dia dari dulu sampai sekarang. Kagum kagum.

November 26th, 2010

Gila kentang. Hebat sungguh penangan Lisa Surihani menjadi artis Malaysia pertama yang mempunyai fans Facebook berjumlah 1 juta orang. Inilah yang anda bakal dapat apabila bergelar seorang artis yang bersih, tiada kontroversi, mesra peminat dan yang paling penting, comel macam Hagemaru.

Tengok betapa bagusnya Lisa menjaga hati peminatnya dengan merakamkan satu video khas mengucapkan terima kasih atas kejayaan Fans Facebook Lisa Surihani mencapai angka 1 juta. Nampak sangat Lisa memang benar-benar menghargai peminatnya.

Kepada Lisa, keep your head down (speaking omputih pulak). Teruskan humble sebegini. Tingkatkan prestasi dan elakkan kontroversi. Tahniah Lisa!!!

P.S: Alang-alang tolong like Facebook Fans BeautifulNara.com jugak. Hehehe

November 3rd, 2010

Lepas tengok video Lisa Surihani menari poco-poco tiba-tiba kami pun rasa nak belajar menari jugak. Tersangatlah cutenya Lisa Surihani ini. Mana tau kalau belajar menari poco-poco nanti susatu masa akan ada peluang berpoco-poco bersama LIsa. Hehehe.

P.S: Jenis-jenis motor di seluruh dunia.

October 8th, 2010

gambar lisa surihani ketika dahulu

Lisa nie masa kecik-kecik pun dah comel gila rupanya. Rupa-rupanya sebelum dia jadi pelakon memang dah banyak buat iklan. Di bawah kami sertakan video Lisa Surihani dalam iklan ayam goreng Mcdonald. Siap rambut tocang lagi. Cute gile ~~

Kalau anda nak tengok gambar Sassy Falak satu ketika dahulu, sila pergi ke blog Obefiend.