Written by AbangNara | October 31st, 2009

[UPDATED pada 1 Nov]

Buat Akhil dan Waheeda, tahniah kami ucapkan. Gambar masa majlis telah dikemaskini….

P/S: Agak-agak Maiza dijemput ke pergi majlis nie?
P/S2 : Dari wajah Akhil & Waheeda, memang berseri-seri. Memang bahagia betul gamaknya, dah boleh tutup cerita deorang ni. Cerita Akhil & Waheeda tau, cerita Awie & Akhil masih ada sambungaannya…..

 
Written by AbangNara | May 29th, 2009

waheeda

Terasa macam CNN pulak bila bercerita tentang gosip Waheeda, Maiza dan Akhil Hayy nie. Sana-sini ada info dan maklumat terkini. Yang pastinya semalam kami terlepas pandang kenyataan Waheeda tentang hal ini dalam Berita Harian.

Sila baca apa yang dikatakan oleh Waheeda dengan teliti dan buatlah penilaian anda sendiri:-

[note]Biarlah dia terus memburukkan saya tetapi jangan sampai saya hilang sabar hingga dedahkan segala-galanya, takut dia pula nanti tak berani keluar rumah kerana malu[/note]

Komen Kami: Nampak macam ada sesuatu yang tersangat penting kita tidak tahu mengenai Maiza nie. Mungkinkah ini hanya sekadar satu ugutan atau memang betul ada benda yang sangat memalukan tentang Maizawati Zainal sampai Waheeda pun tak sanggup nak dedahkan?

Bila ditanya sanggup tak bersemuka dengan Maiza, Waheeda pun jawap macam kat bawah nie:-

[note]Untuk apa? Saya rasa tak perlu kerana biarlah dia dengan dunianya. Lagipun masalah itu timbul antara dia dengan suaminya. Dan kalau ia benar berlaku, beranikah dia untuk bersemuka dengan saya?[/note]

Komen Kami: Terasa macam kat wrestling pulak. Yang wrestler utamanya(Akhil Hayy) tak kuar lawan lagi, tapi awek-awek si wrestler lelaki tengah lawan-lawan cakap sesama sendiri. Tapi ayat Waheeda nie memang sempoi. Siap tanya berani ke bersemuka tue. Memang yakin betul dia tak bersalah nie.

Written by AbangNara | March 11th, 2009

Kesian betul kami tengok Waheeda nie. Jatuh cinta dengan Akhil Hayy tapi tak boleh nak kawin sebab Akhil Hayy tue laki orang. Bila dah kantoi keluar tengok wayang di tengah malam bersama Akhil Hayy, Waheeda pun bukak mulut ngaku yang dia suka gila-gila punya kat Akhil Hayy tue.

Dengar ceritanya siap dah datang rumah, jumpa bini Akhil Hayy. Mungkin nak mintak kebenaran jadi bini muda kot. Si Akhil Hayy nie pun satu, kalau dah suka tue bagitau jerlah bini yang kau nak tambah cawangan. Apa salahnya kalau berkemampuan.

Cian kat Waheeda tak dapat merasa belaian seorang lelaki bergelar suami walaupun umur dah makin lanjut. Moga-moga cepat ditemukan jodoh.

P.S: Tak gentleman langsung Akhil Hayy. Taknak ngaku hubungan dia ngan Waheeda. Mengaku ajerlah, bukan ramai sangat pun peminat anda. Tak jatuh pun saham.