October 28th, 2013

Sebentar tadi telah pun berlangsung majlis pengumuman majlis pernikahan Fizo Omar dan Mawar Abdul Karim. Untuk anda yang tidak tahu, Mawar ialah anak kepada pengasas tudung jenama Fareeda. Mereka berdua bakal bergelar suami isteri pada 10 November ini di rumah keluarga perempuan iaitu di Country Heights, Kajang.

gambar majlis kahwin fizo omar dan mawar

Sementara itu majlis pertunangan akan berlangsung sehari sebelum majlis pernikahan. Untuk peminat Fizo Omar, anda boleh menonton secara langsung majlis pernikahan pasangan ini menerusi rancangan Nasi Lemak Kopi O di TV9. Jutaan tahniah diucapkan kepada Fizo dan Mawar atas berita gembira ini. Selamat pengantin baru Abang Nara ucapkan. Tahniah!!!

P.S: Pelancaran Fareeda Aisya. Paten terbaru dari Fareeda. Berkualiti tinggi, corak terkini dan warna-warna yang menarik. Dapatkan segera sebelum kehabisan stok. Layari Facebook Fareeda Nyata Jelita utk maklumat lanjut.

 

September 19th, 2013

Amboi. Ramai betul hantar email kat Abang Nara suruh kongsikan lagi gambar bakal tunang Fizo Omar, si Mawar Abdul Karim ini. Kata mereka tak puas tengok muka Mawar yang redup, cantik dan manis. Siap ada buat perbandingan kata mereka Mawar dan Fizo memang ada iras-iras. Hebat betul pembaca BeautifulNara.

mawar

Jangan pula ada yang dengki kepada bakal pengantin kita ini dan buat cerita tak baik mengenai mereka berdua. Abang Nara tengok memang sweet betul diorang nie. Sama cantik sama padan. Lagipun dua-dua otak business. Insya Allah mereka berdua akan saling melengkapi.

mawarKepada lelaki di luar sana, tengok boleh tapi jangan tenung lama-lama. Kang terpikat pulak. Lagi beberapa keping gambar Mawar Abdul Karim dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber HasrulHassan dan Facebook Fareeda.

aircond murah

P.S: Telekung travel kembali lagi! Dengan warna terkini dan sangat sesuai untuk cik diluar sana yg sering travel ke sana sini.LIKE Facebook Gudang.my untuk info lanjut dan sebarang pertanyaan.

mawar
mawar
mawar
mawar
mawar
mawar
mawar

September 15th, 2013

Agak terlambat Abang Nara kongsikan berita gembira ini. Kalau anda tidak pernah terlepas membaca BeautifulNara, baru-baru ini Abang Nara ada kongsikan informasi mengenai identiti bakal tunang Fizo Omar yang merupakan seorang model untuk tudung Fareeda. Informasi tersebut telah pun disahkan sendiri oleh ibunya menerusi Kosmo baru-baru ini.

mawar fareeda

Untuk makluman anda, nama penuh bakal tunang Fizo Omar ialah Mawar Abdul Karim. Ibunya, Faridah Zakaria adalah pengasas tudung Fareeda yang sangat popular di Malaysia. Keluarga Fizo Omar telah pun datang merisik pada 28 Ogos yang lalu. Kata ibu Mawar:-

Memang benar anak saya Mawar bakal mengikat tali pertunangan dengan pelakon Fizo Omar pada awal Oktober ini. Bagaimanapun buat masa ini saya masih belum boleh mengumumkan tarikh pertunangan itu.

fareeda

Memang Mawar dan Fizo adalah pasangan yang tampak sangat sesuai. Kedua-duanya sama cantik sama padan. Malah kedua-duanya pun bergiat aktif dalam perniagaan. Insya Allah apabila dah berkahwin nanti makin berkembanglah perniagaan mereka. Memang pilihan yang tepat. Tahniah Fizo dan Mawar!!!

September 11th, 2013

Episod percintaan yang gagal dengan Asmidar Jaafar tidak menghalang Fizo Omar untuk mencari cinta sejati untuk dirinya. Dalam diam, rupa-rupanya Fizo sudah menemui pengganti dan mengakui bakal bertunang tidak lama lagi. Nampaknya banyaklah hati gadis-gadis di luar sana yang remuk dengan perkhabaran ini.

fizo omar

Enggan mendedahan identiti pencuri hatinya, bakal tunang Fizo Omar hanya baru dikenali dan mereka berdua mengambil keputusan untuk bertunang selepas mendapat restu orang tua. Kata Fizo kepada Berita Harian:-

Dia masih solo dan muda daripada saya, dia juga bukan isteri atau tunang orang. Apabila keluarga sudah bersetuju, baiklah kami bertunang dan saya rasa, lebih elok kami bercinta selepas kahwin nanti.

Bagaimanapun saya tidak berani untuk cakap lebih-lebih, bimbang ia tak jadi. Saya kena jaga hati pihak sebelah sana juga, takut kenyataan saya keluarkan nanti menimbulkan ketidakpuasan hati mereka.

Saya juga tak kata nak bertunang bulan depan, cuma kalau dapat buat lagi cepat, lagi bagus. Siapa gerang orang itu, biarlah rahsia.

fizo

Restu dah dapat, hati dah terpaut, apa tunggu lagi kan? Tahniah kepada Fizo Omar atas keputusan untuk melangkah satu kaki ke alam perkahwinan. Semoga segala urusan akan dipermudahkan. Tak sabar rasanya nak melihat wanita manakah yang berjaya mencuri hati Fizo. Mesti sama cantik sama padan. Tak gitu?

P.S: MUGEN untuk Honda Jazz memang cantik!!!