Written by Bella | January 17th, 2016

Sebelum ini, ada desas-desus mengatakan percintaan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sudah berakhir apabila aktor itu secara tiba-tiba memuat naik satu foto dengan kapsyen “pergi jahanamlah” selain memadam foto mesra mereka berdua di Instagram masing-masing.

Namun, cinta mereka tetap utuh walaupun dilambung badai (ewahh..) . Baru-baru ini, nampaknya hubungan mereka sudah bertaut kembali menerusi sebuah foto di Instagram Sharnaaz .

Opps ter-post.. Tak nampak sangat kan aku post gambaq ni? Hari tu gaduh delete, baik balik kasi up sikit lah.. Nak idup bos.. Umoq 75 tahun pun ada perangai budak raaah.. Mau rilek saiiittt.. Tik raaah bunga!!!

Bak kata Sharnaaz, orang tua pun kadang-kadang terkeluar juga perangai budak-budak. Erm, Sharnaaz kalau rasa Noor Nabila dah sesuai apa kata langkah setapak lagi dalam perhubungan, kami yakin beberapa kali gagal dalam percintaan tentu Sharnaaz dah tahu hati perempuan ni macam mana..

Written by AbangNara | January 5th, 2016

Hubungan mesra antara Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sememangnya diketahui ramai. Mereka berdua memang begitu sweet di laman sosial. Saling balas membalas ayat-ayat cinta diselangi dengan kata ganti diri seperti ‘sayang’, ‘my love’ dan yang sama waktu dengannya. Namun semalam, ada desas-desus bertiup kencang yang hubungan mereka sudah pun berkecai.

noor nabila

Desas-desus ini bermula apabila secara tiba-tiba Sharnaaz Ahmad memuatnaik satu gambar (telah dibuang) dengan caption “pergi jahanamlah”. Fuh. Memang garang bunyinya kan? Susulan itu, gambar-gambar masing-masing telah membuang gambar mereka berdua di laman sosial masing-masing. Hmm. Selalu kalau buang gambar nie memang maksudnya dah clash. Apa yang terjadi ini?

sharnaaz

Kalau benar cinta tidak kesampaian, sedih juga Abang Nara mengenangkan nasib Sharnaaz Ahmad ini. Asyik gagal dalam percintaan je. Tak apalah. Satu hari nanti pasti akan ketemu jua si dia yang mampu membuatkan hati anda terpikat buat selamanya. Apa apa pun, sama-sama kita nantikan penjelasan daripada pihak terbabit. Sumber Forum Cari.

Written by Bella | September 3rd, 2015

Rasanya tidak perlu lagi kami cerita mengenai hubungan Sharnaaz Ahmad dengan kakak Neelofa iaitu Noor Nabila kerana semua orang sudah tahu mereka cukup mesra dan rapat bersamam meskipun Sharnaaz menafikannya.

Terbaru, Sharnaaz semalam dikatakan mengamuk dan memberi amaran kepada satu akaun Instagram palsu yang menggunakan nama Lara Alana iaitu anak pasangan Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya kerana telah menghina ataupun memberikan komen yang agak sensitif terhadap Nabila.

Sapa yg follow insta cilaka ni?? Tolong block.. Anda akan dibawa kemuka pengadilan.. Tempoh 24jam diberi untuk anda tampil dan memberi penjelasan.. Nak tengok skmm dan pdrm buat kerja?? Cuba lah.. @lara.alanaafanclub.. Sampai liang lahad anda akan dicari.. TAK PAYAH KOMEN DAN LIKE GAMBAR NI..

Nabila juga menerusi akaun Instagram tidak mahu ambil pusing akan perkara tersebut dan menganggap “haters” tersebut sebenarnya cemburu dengan beliau.

Kalau dilihat, ramai juga yang memberikan sokongan dan kata-kata semangat untuk Nabila agar tidak melayan individu seperti itu.

Pada kami individu tersebut agak melampau kerana menggunakan nama orang lain hanya untuk mengkritik seseorang. Tak pasal-pasal nama Lara pula jadi mangsanya.  Tak apa Nabila, rileks abang Jebat akan selalu mempertahankan kekasihnya. Heh?

Written by Bella | September 1st, 2015

Minggu ini, bahkan saat ini hubungan Sharnaaz Ahmad dan kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila cukup hangat diperkatakan apatah lagi selepas Nabila ada memuat naik foto mesra mereka selain meluahkan isi hatinya terhadap aktor berbadan sado itu.

Mengenali Sharnaaz sebagai seorang yang tidak suka berbicara soal peribadinya kepada umum,  Sharnaaz  menerusi portal Kosmo! menegaskan tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa bersama Nabila ataupun dengan mana-mana wanita setakat ini.

Tidak. Kalau mahu bertanya soal peribadi dan lebih-lebih lagi cinta, saya tidak mahu komen. Setakat ini, saya memang tiada hubungan istimewa dengan mana-mana wanita. Saya memilih untuk tidak mengulas lanjut kerana berasakan perkara sebegini sepatutnya tidak diperbesarkan.

Pada saya, sekarang terlalu ramai peminat yang kolot pemikiran. Kalau seseorang artis itu buat sesuatu yang mana melibatkan hal privasi, mengapa perlu menyibuk? Masing-masing ada hidup sendiri.

Buat Sharnaaz apa sahaja yang dimuat naik oleh Nabila ke laman sosial adalah hak serta privasi wanita berkenaan dan beliau tidak boleh menentukan setiap tindakan Nabila.

Itu privasi dia. Dia mahu buat apa, letak gambar apa dan kapsyen apa sekali pun, itu terpulang kepada dia. Saya tidak boleh campur tangan sebab itu hidup dia, bukan hidup saya.

Mungkin setiap orang ada privasinya sendiri, tetapi sudah lumrah kehidupan sebagai artis pasti ada sahaja orang yang ingin tahu tentang kisah peribadi anda. That’s the price you have to pay. Lagipun tidak dapat dinafikan memang nampak kemesraan Sharnaaz Ahmad dan Nabila, tentu orang ramai tertanya-tanya bukan?

Sumber Berita: Kosmo