Written by AbangNara | December 2nd, 2016

Lama tidak mendengar khabar terkini tentang Tasha Shila. Lama juga si cantik manis memukau ini menyepikan diri selepas perpisahannya dengan Hans Wong. Sudah tentu ramai yang tertanya-tanya sama ada Tasha Shila sudah berjaya menemui pengganti. Jangan cuak jangan risau. Tasha Shila masih solo dan tidak mempunyai kekasih. Yabedabedu!!! Ada can untuk anda mengorat Tasha.

tasha shilaNamun jika anda ingin mengorat Tasha sekarang, lupakan dulu hasrat itu. Pelakon “hot” ini sedang gembira dengan kehidupan solonya. Orang kata masih belum puas enjoy hidup bebas. Iyerlah, dah kahwin nanti memang hidup akan berbeza sepenuhnya. Kata Tasha:-

Saya tidak nafikan lelaki yang nak dekat tu memang ada tetapi buat masa sekarang saya letak tepi dulu soal hati dan perasaan kerana belum puas menikmati kehidupan solo yang saya sifatkan begitu enjoy sebenarnya.

Di satu sisi, saya tidak suka memberi apa-apa harapan kepada orang kerana buat masa sekarang saya lebih selesa berkawan dulu. Soal cinta biarlah ia datang tanpa dirancang.

tasha shila

Abang Nara yakin dan pasti ramai jejaka di luar sana yang sanggup menunggu biar beratus tahun demi Tasha Shila. Amboi, amboi, amboi. Macam over pulak ayat Abang Nara. Sama-samalah kita nantikan detik Tasha membuka hatinya untuk kembali bercinta. Mungkin ketika itu anda berpeluang untuk mencuri hatinya sekaligus menjadikannya suri rumah buat selama-lamanya. Tak gitu? Sumber Mstar Online.

umcced

P.S: Sampai bila anda ingin berada di takuk lama tanpa sebarang perubahan dalam hidup? Takkanlah sampai ke tua nak buat kerja yang sama kan? Inilah peluang untuk anda memperbaiki mutu hidup sambil meneruskan kerjaya dengan kursus diploma eksekutif dari Universiti Malaya. Maklumat lanjut layari www.umcced.edu.my.

Written by Bella | April 13th, 2015

Tasha Shila salah satu aktres yang dikurniakan dengan wajah jelita dan susuk tubuh badan yang boleh membuat mana-mana lelaki terpukau. Lumrah menjadi seorang selebriti, tentu sekali ada “keyboard warrior” yang akan mengkritik setiap tindak tanduk serta cara beliau berpakaian.

Sudah tidak tahan dengan komen negatif daripada pengikutnya di Instagram, Tasha telah membalas teguran mereka yang mempertikaikan cara pemakaian beliau. Malah, Tasha dalam kemaskini terkini beliau di laman sosialnya telah mendedahkan identiti 3 individu yang sering memberikan komen negatif.

Tindakan Tasha yang membongkar siapakah pengomen tersebut telah membuatkan beberap pihak menyifatkan artis itu tidak boleh ditegur. Namun, jelas Tasha tujuan beliau melakukan hal itu adalah ingin pengkritik merasa jika ia mudah atau tidak untuk menerima segala tomahan.

Saya tak marah cuma biarlah saya kongsikan bagaimana kamu tengok saya boleh tersenyum dan bahagia. Bukan senang jadi diri yg dikenali ramai lagi lagi berstatus selebriti. Selalu dihukum oleh manusia yang bijak pandai di dunia ini. Hakikatnya artis ini juga manusia seperti kamu.

Ada hati dan perasan, kita suka cari salah artis macam lah  kita baik sangat. Tak tutup aurat masuk neraka, perempuan akhir zaman, begitu skali pemikiran kalian. Ianya akan buat kamu tak pernah bersyukur. Nak sangat hati tu jadi macam artis. Jadi diri kita sendiri lebih bahagia.

Saya Tasha Shilla tetap jujur menjadi diri saya, biar tak tutup aurat dikepala tapi saya menjaga aurat hati lidah mulut saya. Yakinlah semua manusia hendak ke arah kebaikan, bagi semangat kepada mereka.

Teguran serta kritikan oleh peminat kepada artis di Instagram bukan lagi satu perkara yang baharu. Ramai yang hanya menilai luaran seseorang artis itu tanpa mengenali mereka dengan lebih dalam. Jika anda kata gosip itu sesuatu perkara tidak baik, apa pula dengan mereka yang tidak menghiraukan perasaan artis yang juga seorang manusia setelah memberikan komen terlajak melampau?