Written by AbangNara | June 28th, 2012

Akhirnya berita gembira yang ditunggu-tunggu oleh Memey Suhaiza dan Norman kini sudah pun tiba. Memey akan bergelar seorang ibu dan kini sedang hamil selama 6 minggu. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pasangan pengantin ini. Pastinya mereka berdua sangat teruja sekarang.

memey suhaiza mengandung 6 minggu

Menerusi Media Hiburan, Memey memberitahu yang dia mengetahui tentang kehamilannya selepas menjalani ujian kit kehamilan di rumah. Kata Memey:-

Semalam, saya ada buat ujian kehamilan sendiri di rumah selepas balik dari lokasi penggambaran. Apabila melihat keputusan yang positif, saya masih tidak percaya, berdebar dan terus menangis. Selepas itu, abang Norman membawa saya ke klinik dan Alhamdulillah, doktor sahkan saya hamil enam minggu. Setakat ini saya tiada sebarang alahan, tapi sejak dua hari kebelakangan ini saya rasa mual dan suka makan asam dalam kuantiti yang banyak.

Abang Nara nasihatkan agar Memey kurangkan kerja dan banyak berehat terutamanya di trimester pertama ini. Semoga segalanya berjalan lancar buat Memey sehingga hari kelahiran nanti. Jutaan tahniah sekali lagi daripada Abang Nara kepada Memey dan Norman.

Written by AbangNara | November 8th, 2009

memey suhaiza

Kesian kami kat Memey Suhaiza. Mungkin banyak sangat kerja yang diberi oleh Abang Norman dia sampai tertidur mati dan tak sedar ada orang ketuk pintu pejabat. Abang Norman nie pun janganlah dera sangat budak-budak macam Memey nie. Mentang-mentang dah berpengalaman lama dalam bidang seni. Kami tahu banyak benda baru yang perlu diajar, tapi take one at a time. Jangan nak curahkan semuanya di suatu malam.

Eh lupa plak nak bagitau yang kes khalwat Memey Suhaiza dan Norman Hakim nie sekarang tengah diperdengarkan kat mahkamah. Itu yang terkeluar cerita pasal Memey tidur mati nie. Mungkin kepenatan seharian bekerja kot. Almaklumlah, artis baru nak naik. Mesti terkejar ke hulu hilir nak buat promosi. Tue yang bila sampai opis Abang Norman terus terjelopok tidur. Kepenatan la tue.

Buat anda yang berminat nak baca sesi soal jawap penuh dalam mahkamah, sila baca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | April 8th, 2009

gambar terbaru memey norman hakim

.

Padan muka Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Kes khalwat dua orang gila populariti nie dah ditangguhkan sebab hakim yang bertugas diarahkan supaya tidak mendengar kes tersebut.

Kesian betul kat dua orang nie. Sampai hakim pun malas nak layan kerenah diorang. Mesti hakim-hakim syariah kat Malaysia nie dah naik nyampah kat diorang kot.

Banyak jugak dengar gosip-gosip panas pasal Norman Hakim dan Memey Suhaiza nie. Khabarnya Memey masih tinggal kat pejabat Norman la. Kononnya diorang dua dah kawin la. Macam-macam berita yang tak dapat disahihkan berkeliaran pasal diorang dua.

Kalau korang ada selera nak tengok gambar terbaru Memey Suhaiza dan Norman Hakim masa kat mahkamah semalam, baca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | January 11th, 2009

The hottest female Malaysia celebrity in 2008, Memey Suhaiza is back with her latest pictures or photos. This time Memey Suhaiza does not put any make up at her face.

In our honest opinion, she looks rather beautiful in these 4 pictures. What do you think of Memey Suhaiza latest pictures? Beautiful? Ugly? Or no comment?

More latest pictures of Memey Suhaiza, the most famous Malaysia female celebrity in 2008 by reading the full article.