Written by AbangNara | November 16th, 2010

zarina ann julie

Tahniah kami ucapkan kepada Zarina Ann Julie kerana nampaknya dia sudah tidak mahu seksi lagi. Betullah kata orang, manusia ini akan berubah juga suatu masa nanti. Cuma tak tahu bila je. Dan nampaknya masa untuk Zarina Ann Julie untuk tidak seksi lagi sudah pun tiba. Kami cukup-cukup bangga dengan perubahan yang ingin dilakukan oleh Zarina Ann Julie ini.

Dan secara ikhlas, Zarina Ann Julie nampak sangat manis berjubah sebegini. Nampak macam artis Arab. Lebih comel, lebih cantik dan lebih memikat. Tak perlu pakai seksi-seksi. Kami yakin ramai ibu-ibu di luar sana teruja untuk menjadikan Zarina Ann Julie menantu selepas melihat kesopanannya di dalam gambar ini.

zarina ann julie

Klik gambar di atas untuk paparan yang lebih besar. Semoga Zarina Ann Julie akan terus berpegang teguh kepada kata-katanya dan tidak lagi seksi selepas ini. All the best ~~ Kredit gambar kepada Utusan Malaysia.

Written by AbangNara | February 22nd, 2009

gambar terlampau zarina ann julie

gambar terlampau zarina ann julie

Panas dan makin panas dibuatnya melihat gambar terlampau terbaru Zarina Ann Julie ini. Memang dah nampak gaya bukan orang Malaysia, mungkin orang Barat pun tak seberani dia ini bila bab berposing gambar.

Kalau tengok betul-betul kat pusat dia, boleh nampak ada tindik kat situ. Yang lebih hangat lagi, ada mamat Mat Salleh sedang pegang botol arak mencium pipi seorang mangsa tak dikenali dalam gambar seksi Zarina Ann Julie ini.

Mungkin sebab lifestyle Zarina yang kebaratan ini menyebabkan dia dah tak dipanggil membintangi mana-mana filem atau drama. Buat anda yang ketinggalan melihat gambar-gambar seksi, posing maut dan terlampau Zarina Ann Julie sebelum ini, jangan malu-malu nak klik link kat bawah:-