February 13th, 2010

zarina ann julie

Apo nak jadi ~~
Apo nak jadi ~~
Apo nak jadi dengan Zarina Ann Julie ~~
Sampai sekarang buat hal lagi ~~ .

Memang tak habis-habis dengan kontroversi si anak pontianak nie. Malam semalam Zarina Ann Julie kena tahan plak kat LCCT sempena dengan Ops Perayaan Tahun Baru Cina. Time kena suruh buat ujian air kencing, Zarina Ann nie mengaku yang dia mengambil dadah jenis ketamin dan juga syabu. Memang hampeh betul la dia nie.

Tapi pengakuan si Zarina nie masih tak boleh diterima pakai sebab dia belum jalani ujian air kencing lagi. Pelik jugak kan? Kalau kami dah ngaku tue sumbat jer terus dalam lokap. Hehehe. Nasib baik polis Malaysia nie semua ikut protokol. Berikut adalah kata-kata Penolong Pengarah AADK Selangor, Nani Sikin:-

[note]Mereka tidak boleh disahkan lagi positif mengambil dadah sebelum ujian saringan air kencing dihantar ke Jabatan Patalogi untuk pengesahan. “Sekiranya kedua-dua mereka didapati positif mengambil dadah buat kali pertama, mereka akan diletakkan di bawah pengawasan komuniti oleh AADK. [/note]

Memang betullah kata Wardina yang artis Malaysia nie tak boleh dijadikan ikon langsung. Tak habis-habis dengan masalah, dengan kontroversi. Buat malu diri sendiri jer. Pening kepala dibuatnya. Sumber berita dari Mstar dan Kosmo Online.

March 26th, 2009

gambar terbaru zarina ann julie

Kalau dulu semasa menjadi pontianak, Zarina Ann Julie tak perlu menggunakan sebarang jenis kenderaan untuk ke mana-mana kerana mampu terbang sesuka hati.

Namun setelah agak lama menyepikan diri, gambar terbaru Zarina Ann Julie bersama skuter agak mengejutkan kami. Mungkinkah dia dah tak ada duit sangat nak beli kereta sampai terpaksa menggunakan skuter buat sementara waktu?

Atau sebenarnya Zarina Ann Julie mahu menunjukkan bakat merempitnya yang sudah lama terpendam? Manalah tahu ada pengarah-pengarah filem yang berminat nak jadikan dia heroine dalam filem minah-minah rempit terlampau.

Layan lagi gambar terbaru Zarina Ann Julie bertenggek atas skuter dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

March 2nd, 2009

gambar lucah terbaru zarina ann julie

Setiap kali tengok gambar seksi, terlampau dan separa bogel Zarina Ann Julie, kami akan terfikir punca sebenarnya mengapa dia suka ambil gambar-gambar macam itu. Akhirnya kami berjaya menemui satu teori tentang hobi si Zarina Ann nie yang suka ambil gambar pelik-pelik.

Ingat tak yang Zarina Ann Julie pernah berlakon filem Pontianak? Kemungkinan besar dia sebenarnya gian nak hisap darah orang akibat berlakon filem tersebut. So apabila dia bergaya seksi begini, ramai la laki-laki miang yang terjerat dan cuba nak bermesra dengan dia. Masa inilah digunakan untuk menghisap darah jantan-jantan ini sepuas-puasnya.

Kalau anda ada teori anda sendiri, apa kata kongsi dengan kami. Sementara nak pikir idea nak buat teori, layan lagi gambar-gambar terlampau terbaru si Zarina Ann Julie ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar lucah terbaru zarina ann julie

gambar lucah terbaru zarina ann julie

gambar lucah terbaru zarina ann julie

gambar lucah terbaru zarina ann julie

February 22nd, 2009

gambar terlampau zarina ann julie

gambar terlampau zarina ann julie

Panas dan makin panas dibuatnya melihat gambar terlampau terbaru Zarina Ann Julie ini. Memang dah nampak gaya bukan orang Malaysia, mungkin orang Barat pun tak seberani dia ini bila bab berposing gambar.

Kalau tengok betul-betul kat pusat dia, boleh nampak ada tindik kat situ. Yang lebih hangat lagi, ada mamat Mat Salleh sedang pegang botol arak mencium pipi seorang mangsa tak dikenali dalam gambar seksi Zarina Ann Julie ini.

Mungkin sebab lifestyle Zarina yang kebaratan ini menyebabkan dia dah tak dipanggil membintangi mana-mana filem atau drama. Buat anda yang ketinggalan melihat gambar-gambar seksi, posing maut dan terlampau Zarina Ann Julie sebelum ini, jangan malu-malu nak klik link kat bawah:-