Written by AbangNara | May 21st, 2010

gambar artis bertudung

Korang semua memang bijak sebab sekali tengok je dah dapat tau yang wanita di dalam gambar bersama lelaki berambut landak itu adalah Saerah, adik Siti Nurhaliza. Nampak sangat senang sangat kuiz yang kami bagi kat anda semua. Jadi untuk kali ini, kami bagi yang susah sikit. Kami kasik gambar yang si artis nie tengah pandang bawah. Susah sikit nak teka sebab tak nampak muka.

Kalau korang dapat teka jugak memang kami respek korang dan 7 keturunan korang. Esok kami letakkan lagi gambar-gambar artis ini menjadi ayu dengan bertudung.

P.S: Petang nanti kami akan SMS anda jika anda merupakan pemenang 10 tiket percuma ke Konsert Final AF8.

Written by AbangNara | December 1st, 2009

salima af afif

Takleh nak cakap banyak sebab Salima AF nie pun artis suam-suam kuku je. Kuku pun lagi panas dari dia kot. Katanya gambar-gambar nie diambil dari Facebook Salima. So memang tak tahu apa status hubungan mereka berdua. Mungkin pakwe makwe atau mungkin sekadar kawan biasa.

Lagi gambar Salima AF dengan Afif dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber dari Cari Forum.

 
Written by AbangNara | March 31st, 2009

gambar artis sambut hari jadi

Kalau anda pandai bergosip, tekalah siapakah artis wanita popular di dalam gambar di atas. Hint-hintnya ialah:-

  • gambar diambil semasa sambutan hari jadi ke 25
  • pernah digosipkan dengan bekas suami orang
  • pernah diboikot wartawan
  • pertama kali gambar bertudung diambil
  • dikatakan punca perceraian seorang lagi artis wanita yang comel

Boleh cuba teka di ruangan komen.