Written by AbangNara | March 11th, 2010

anak kembar ziana zain

Waduhhhhhhhh ~~~ Sedihnya kami baca cerita pengalaman Kak Ziana Zain melahirkan anak kembarnya yang cute mute tue. Rupa-rupanya Kak Ziana kita bertarung dengan nyawa semasa proses pemberanakan tue. Almaklumlah, bukan senang nak lahirkan kembar. Kalau nak lahirkan anak yang sorang pun dah sakit tahap maksima, inikan pulak anak kembar.

Dengar ceritanya, doktor bagitau yang Kak Ziana ada 50% peluang untuk terus hidup selepas melahirkan anak tue. Tambah mengerikan disebabkan tekanan darah rendah, pihak hospital terpaksa bagi 10 beg darah untuk cukupkan darah dalam badan Kak Ziana. Memang seram kan?

Alhamdulillah dengan izin Allah, Kak Ziana masih bernyawa seperti  yang kita lihat sekarang. Masa melahirkan si kembar, Kak Ziana terasa dunia ini gelap gelita. Masa itulah dia berdoa agar Allah memanjangkan umurnya agar dapat dia jaga anak kembarnya nie. Syukur pada Allah yang mendengar permintaan Kak Ziana.

Untuk pengetahuan peminat Kak Ziana, si kembar yang comel ini adalah anak terakhir buat Kak Ziana. Lepas nie dah tak ada dah. Dah cukup stok dah. Mungkin nak tumpukan perhatian kepada kerja-kerja Kak Ziana kot. Eh sebelum terlupa, kalau korang tak tengok lagi gambar anak kembar Ziana Zain, leh baca kat sini ye.

Written by AbangNara | March 10th, 2010

Setelah lamaaa kita menanti, inilah dia anak kembar Kak ZZ kita. Alahaiii comelnya~!! Dah ler sepasang boy & girl..geramnyaa, rasa nak cubit-cubit pipi anak Kak Ziana ni.

Gambar dari Murai & Utusan.

Written by AbangNara | February 11th, 2010

ziana zain

Ala, kesiannya kami dengan Kak Ziana Zain kita sorang nie. Mesti sibuk menjaga anak kembar dia sampai tangan dan kaki terkena air panas. Tue yang berbalut-balut tue. Harap-harap Kak Ziana lebih berhati-hati pasnie. Nasib baik kena tangan, kalau terkena muka ke lagi bahaya. Hati-hati tau Kak Ziana.

Lagi gambar Kak Ziana Zain yang comel walaupun berbalut tangan dengan membaca artikel ini sepenuhnya. So cute ~~~

 
Written by AbangNara | October 22nd, 2009

ziana zain

Ala Kak Ziana nie. Kitorang dah teringin benar nak nengok gambar anak kembar Kak Ziana. Mesti comel lote macam mak dia jugak. Tapi sayangnya Kak Ziana masih tak bersedia lagi nak tunjuk gambar anak kembar dia kat mana-mana media. Ini yang rasa nak pergi terjah rumah Kak Ziana nie. Ada sesiapa tahu alamat?

Sebelum terlupa, nama anak kembar lelaki dan perempuan Ziana Zain ialah Siti Nur Kasih dan Muhammad Ariel. Pergh, nama macam ikut drama TV3 ngan penyanyi Peter Pan jer. Sedap benar nama anak akak Ziana kita nie. Mesti cute mute kan? Sebenarnya kak Ziana bukan taknak tunjuk tapi menurut pengurus dia, disebabkan ini anak kembar yang pertama jadi Kak Ziana perlu lebih banyak masa untuk berehat.

[note]Sekarang, dia tiada pembantu untuk menjaga anak-anaknya dan pada November depan dia akan jalani rawatan badan pula. Jadi, berilah dia masa kerana kali ini juga pengalamannya juga berbeza kerana pertama kali dia mendapat bayi kembar/[/note]

Itulah kata-kata pengurus Ziana Zain. Nampaknya kenalah bersabar sikit lagi sampai Kak Ziana dah bersedia nak tunjukkan anak dia kat orang ramai. Kami sanggup tunggu. Nanti kalau ada wat majlis cukur jambul jemputlah kami yang kat BeautifulNara nie ye.